خانواده شهدا ادامه دهنده راه جهاد و شهادت هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: خانواده شهدا ادامه دهنده راه جهاد و شهادت هستند و در راستای دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، امروز_چهارشنبه ششم تیر_در مراسم جشن غدیر ویژه خانواده‌های شهدای سادات در مجتمع توانبخشی ایثار لرستان، با تبریک عید بزرگ غدیرخم اظهار کرد: غدیر، عید اکبری است که دین با آن کامل شد، خداوند اسلام را به عنوان دین کامل برای هدایت و ارشاد بشریت پسندید، عیدی که اکمال دین و اتمام نعمت است و سبب ناامیدی دشمنان شد عیدی بزرگ است.

وی با اشاره به شهامت، شجاعت، حرکت جهادی و انقلابی شهدا افزود: شهدا انسان‌هایی شجاع، مؤمن، متدین، جهادگر بودند که برای دفاع از خاک کشور پا به عرصه گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت برگزاری این‌چنین جلساتی تاکید کرد و عنوان داشت: جلسات با نور حضور شهید روشن و معطر است و برگزاری این جلسات برای امنیت کشور ضروری است.

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: شهدا با عظمت هستند و برگزاری جلساتی با نام شهدا ا دامه دهنده راه جهاد و شهادت است.

وی در ادامه با بیان اینکه منزلت، مقام، کرامت و عزت شهدا برای خانواده شهید آرامش‌بخش است، گفت: امروز رسالت خانواده شهدا سنگین‌تر است و باید وظیفه شناس باشند و وظیفه امروز مشارکت حداکثری است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه پایه انقلاب مردمی است، اظهار داشت: خانواده شهدا در راستای دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، انتخاب کسی که همراه و یاری‌ گر رهبری باشد، باید برابر خون شهدا ادای دین کنیم.

کد خبر 766588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.