شعار مشترک هیئت‌ها برای محرم ۱۴۰۳ اعلام شد

عبارت «آزادگان عالم در خیمه حسین‌اند» با هشتگ #طرف_درست_تاریخ به‌عنوان شعار مشترک جامعه محبان اهل‌بیت (ع) و هیئت‌های عزاداری در ایام محرم و صفر ۱۴۰۳ انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه فرارسیدن ماه محرم و صفر و ایام عزاداری شهادت سیدالشهدا (ع)، سازمان هیئت و تشکل‌های دینی با محوریت شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی با رویکرد در برگیری موضوعات مختلف محرم و صفر، حول محور آزادگی و مقاومت و با نگاهی به تحولات منطقه و به خصوص جنگ غزه و گسترده شدن جبهه مقاومت تا سرحدات عالم، پیشنهاد شعار مشترک برای هیئت‌های عزاداری را به فراخوان گذاشت.

پس از بررسی و پایش شعارهای ارسال شده توسط جامعه بزرگ هیئتی و نخبگان فرهنگی و برای همراهی با رسانه ملی و دیگر نهادهای تبلیغی عمومی، با در نظر گرفتن مصالح رسانه‌ای و مقتضیات امت اسلامی نهایتاً عبارت «آزادگان عالم در خیمه حسین‌اند» با هشتگ #طرف_درست_تاریخ به‌عنوان شعار مشترک جامعه محبان اهل‌بیت (ع) و هیئت‌های عزاداری در ایام محرم و صفر ۱۴۰۳ انتخاب شد.

این شعار مشترک، بنا دارد خط محوری فعالیت هیئت‌های مذهبی در کنار شعارهای اختصاصی هرکدام از آن‌ها باشد؛ به جهت بهره‌وری بیشتر، نشان‌نوشت ویژه این شعار نیز طراحی شده تا مورد استفاده هیئت‌ها در تبلیغات و فضاسازی‌ها قرار گیرد.

کد خبر 766578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.