مشارکت در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند/ ‏حضور آگاهانه به‌نفع مردم و جامعه است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مردم ایران با بی‌توجهی به القائات دشمنان، افتخاری دیگر برای کشور به ثبت خواهند رساند و دشمنان نظام را ناامید خواهند کرد.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی برای دومین بار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی، انتخابات زودهنگام به دلیل شهادت آیت‎‌الله ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس‌‎جمهوری اسلامی ایران که عصر سی‌ام اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل شد، برگزار می‌شود.

وی افزود: انتخاب رئیس‌‎جمهور اصلح به‌عنوان بالاترین شخص اجرایی کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در این میان مشارکت مردم و حضور گسترده در این عرصه از اصلی‌ترین ابزار تحقق این مهم محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به‌رغم تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم برای حضور در این عرصه، این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز با قوت و سلامت کامل برگزار خواهد شد، تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری اتفاق بسیار مهم پیش رو در کشور است که در این عرصه ملت ایران یکبار دیگر به جهانیان نشان خواهند داد که ایران کشوری مهم، قابل اعتنا و تأثیرگذار در جهان است.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور ادامه داد: در حال حاضر نگاه تمام دنیا به انتخابات ریاست جمهوری در ایران معطوف شده و این امر برای نهادهای بین المللی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس‌جمهور منتخب موظف است به شعارها و وعده‌های خود در ایام تبلیغات انتخاباتی عمل کند

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت حضور مردم برای مشارکت در انتخابات گفت: ایشان بارها در سخنان خود ویژگی‌های یک انتخاب اصلح را برشمرده‌اند که می‌تواند برای عموم افراد معیار و شاخصه انتخاب رئیس‌‎جمهوری در تراز انقلاب باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اهمیت مشارکت بالا در این انتخابات گفت: نفع حضور پرشور و انتخاب آگاهانه مردم، به خود آن‌ها و جامعه می‌رسد، بنابراین در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز مردم ایران با بی توجهی به القائات دشمنان، افتخاری دیگر برای کشور به ثبت خواهند رساند و دشمنان نظام را ناامید خواهند کرد.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور خاطرنشان کرد: هر شخصی که اعتماد مردم را جلب کند و به‌عنوان رئیس‌‎جمهور انتخاب شود، موظف است به شعارها و وعده‌های خود در ایام تبلیغات انتخاباتی عمل کند، اولویت را برای رفع مشکلات کشور قرار دهد و در این مسیر کوتاهی نکند.

کد خبر 766552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.