بسیج امکانات برای بازگشت کرج به باغ‌شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: لازم است تمام امکانات برای بازگشت به موقعیت باغشهری این کلان‌شهر به کار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی ظهر امروز_ چهارشنبه ششم تیر_ در آِیین گشایش پارک جهان دیده گان کرج که با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار، اصحاب رسانه و تعدادی از سالمندان و شهروندان برگزار شد، اظهار کرد: توجه به نیازهای اجتماعی و فرهنگی سالمندان در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد.

وی افزود: دخالت مردم در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مسئولان و ورود جدی در عرصه حکمرانی از جمله مسئولیت‌های اجتماعی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شهروند مسئول کسی است که وظایف خود را در قبال حاکمیت می‌داند، جایگاه خود را می‌شناسد و در موضوعات فرهنگی و اجتماعی دخالت مستقیم دارد.

سعیدی با بیان اینکه کرج در گذشته یک باغ‌شهر بزرگ بوده است، اضافه کرد: باید تمام امکانات برای بازگشت به موقعیت باغشهری این کلان‌شهر به کار گرفته شود.

وی گفت: در این دوره و دوره‌های گذشته تلاش شده است که فضاهای این چنینی را به مردم بازگردانیم و اجازه ندهیم شهر بیش از این به سازه‌های خشک و خشن افزایش پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: سیاست شورای ششم بر این است که کرج را به باغشهری که در گذشته بوده است، بازگرداند اما در حال حاضر فاصله زیادی با این باغ شهر داریم.

کد خبر 766541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابک IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 0
    آخه چطوری میخوای این کار را بکنی؟؟ بله قدیم باغ شهر بود که همه رو خشک کردین ساختمان ساختید!! بله یه زمانی از کارخانه قند تا خیابان مطهری یک پارچه باغ بود و باغ!!! الان همش ساختمانه...میخوای ساختمانها را خراب کنید جاش درخت بکارید؟؟؟ یه حرفی بزنید که عملی باشه نه غیرممکن...
  • علی.ب IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    اگه آب سد کرج که در اصل متعلق به استان البرز هست به تهران داده نشه حرف شما درسته و قابل اجرا هست هر سال بیشتر استانها تبدیل به کویر میشن
  • اسدالله پیشدار IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    باسلام امیدوارم شهرداری قطعه زمینی که در ظلع غربی چهار راه نبوت قرار گرفته و چند سال است دیوار کشی کرده را به پارک تبدیل کند که هم میزان فضای سبز محله و ساختمانهایی که در جوار این زمین ساخته شده اند و فقط فضای سبز مناسب هستن برابر استاندارد برآورده شود .و هم شعار شهرداری به واقعیت رسیده و این محل که خلوتگاه شده برای خیلی از موارد خلاف .
  • مهردادقادری IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    دریک فرهنگ سالم وقتی کسی دههاموضوع مطرح میکندویکی یکی بعدازپیگیری درست ازآب درمیایدوموجب تحرک ودرمان میشودمثل اینکه کرج ییلاق وبهترین مناطق زندگیست وترمیم شهرازاو میپرسندآیا نظردیگرداری ؟میتوانیدازامرکنندگان بپرسیدکی بیدارتان کرد