شهید رئیسی راه و الگوی خدمت صادقانه به مردم را نشان داد

استاندار کرمانشاه گفت: شهید رئیسی راه و الگوی خدمت صادقانه به مردم را به ما نشان داد و باید به کسی رای بدهیم که خط خدمت شبانه‌روزی و بی منت شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی ظهر امروز _ چهارشنبه ششم تیر _ در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر ۱۳۶۰ که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در ۴۰ روز گذشته یک امتحان بزرگ را سپری کردیم که به یاری خداوند و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری این ملت و مملکت بدون هیچ خدشه‌ای راه رشد و تعالی خود را ادامه داد.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در دوران سه ساله ریاست جمهوری خود الگوی جدیدی از خدمتگزاری را به مردم معرفی کرد، افزود: شهید رئیسی راه و الگوی خدمت صادقانه به مردم را به ما نشان داد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به مردم افتخار بزرگ شهید رئیسی بود، خاطرنشان کرد: جمعه پیش رو همگی به تاسی از تفکرات شهید رئیسی در انتخابات مشارکت کنند تا چهره‌ای در تراز او را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم.

صحرایی ادامه داد: باید این تکلیف مهم خود را با آگاهی و بصیرت انجام دهیم و به کسی رأی بدهیم که شایسته عظمت و بزرگی ایران اسلامی باشد و خط خدمت شبانه‌روزی و بی منت آیت الله رئیسی را ادامه دهد.

وی با اشاره به آماده شدن استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: از همه مردم استان از هر قومیت، مذهب و گرایش سیاسی دعوت می‌کنم با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات برای شکل‌گیری یک دولت قوی مشارکت داشته باشند.

کد خبر 766520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.