معرفی گوشی موتورولا  اس ۵۰ نئو + مشخصات، دوربین و قیمت Moto S50 Neo

گوشی موتورولا اس ۵۰ نئو (Moto S۵۰ Neo) از نظر مشخصات، دوربین، قیمت مورد توجه خریداران قرار دارد.

به گزارش ایمنا، موتورولا یک شرکت چندملیتی در زمینه‌ی تولید قطعات الکترونیکی و مخابراتی است. بخش موبایل موتورولا در سال ۲۰۱۱ به گوگل واگذار شد و پس از آن شرکت چینی لنوو در سال ۲۰۱۴ رسماً موتورولا را خرید و هر آنچه امروز با عنوان گوشی موتورولا در بازار موجود است ساخت چین است.

انواع گوشی موبایل موتورولا

در رابطه با پیشینه گوشی‌های این برند باید بدانیم اولین گوشی موبایل جهان توسط موتورولا طراحی و به بازار عرضه شد. در سال ۱۹۷۳ مارتین کوپر مهندس ارشد موتورولا (ملقب به پدر تلفن همراه) اولین تماس تاریخ با گوشی موبایل را به وسیله نمونه آزمایشی گوشی موبایل این شرکت برقرار کرد. ده سال بعد در ۱۹۸۳ اولین گوشی تلفن قابل حمل جهان با نام Motorola DynaTAC ۸۰۰۰X توسط موتورولا به بازار عرضه شد. این گوشی تا ۳۰ شماره را در خود ذخیره می‌کرد، تا ۶ ساعت در حالت آماده به کار قرار می‌گرفت و امکان برقراری مکالمه تا ۳۰ دقیقه را داشت.

در طی سال‌های بعد موتورولا گوشی‌های ساده یا فیچرفون و فیچرفون تاشو زیبا، جمع و جور و با کیفیتی را تولید کرد که مدل Razr (همان مدل‌هایی که الهام بخش گوشی‌های با نمایشگر منعطف جدید موتورولا بودند) سرآمد همه این مدل‌ها بود. موتورولا در ادامه مدل‌هایی با سیتم‌عامل ویندوز موبایل را هم امتحان کرد تا در سال ۲۰۰۹ با معرفی خانواده Droid تولید گوشی‌های اندوریدی خود را آغاز کرد.

در سال ۲۰۱۱ گوگل مالکیت بخش «موتورولا موبیلیتی» یعنی شاخه تولید گوشی‌های هوشمند این شرکت را از آن خود کرد. گوگل در ژانویه ۲۰۱۴ با حفظ پتنت‌های خود، مالکیت موتورولا را به کمپانی لنوو واگذار کرد و از آن پس تمامی محصولات گوشی موبایل موتورولا به عنوان زیر برند شرکت لنوو طراحی و عرضه می‌شوند.

گوشی موتورولا سری موتو اج Moto Edge

  • گوشی‌های سری موتو اج (Moto Edge) موتورولا پرچمدران این برند هستند که در مدل‌های مختلفی معرفی و عرضه می‌شوند.

گوشی موتورولا سری موتو جی Moto G

  • گوشی‌های سری موتو جی (Moto G) موتورولا محصولات میان‌رده این برند هستند.

گوشی موتورولا سری موتو ای Moto E

  • گوشی‌های سری موتو ای (Moto E) موتورولا از دسته محصولات اقتصادی این برند به شمار می‌روند و مناسب خریدارانی هستند که به دنبال گوشی موتورولا ارزان قیمت می‌گردند.

گوشی موتورولا اس 50 نئو

بررسی گوشی موتورولا S۵۰ نئو

شرکت موتورولا از عضو جدید سری S خود در چین رونمایی کرد. این دستگاه با نام Moto S۵۰ Neo شناخته می‌شود و از ویژگی‌های برجسته‌ای مانند صفحه نمایش خمیده، باتری با دوام و مقاوم و پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت برخوردار است. این گوشی میان‌رده از چیپست اسنپدراگون ۶s نسل ۳، نمایشگر ۶.۷ اینچی POLED و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند. گوشی موتورولا S۵۰ نئو در سه رنگ خاکستری و زیتونی و بنفش عرضه می‌شود. مدل‌های زیتونی و بنفش پوشش پارچه‌ای با بافت بسیار ریزی دارند که اثرانگشت روی آن به‌جا نمی‌ماند.

نمایشگر ۶.۷ اینچی POLED
چیپست اسنپدراگون ۶s نسل سه
رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
سیستم عامل اندروید ۱۴
  • مشخصات نمایشگر موتو S۵۰ Neo

موتو S۵۰ Neo همانطور که گفتیم به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی POLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل مجهز شده است که از نرخ‌تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

  • دوربین موتو S۵۰ نئو

در پنل پشتی دستگاه، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد که از حسگر سونی IMX۸۸۲ با دیافراگم F/۱٫۷۹ و پیکسل‌های ۱٫۶ میکرومتری با قابلیت ترکیب ۴ به ۱ استفاده می‌کند. ترکیب پیکسل‌ها موجب افزایش قدرت عکس‌برداری در نور کم و کاهش اثرهای نویز در تصویر می‌شود. S۵۰ Neo علاوه بر دوربین اصلی، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/۲٫۲ نیز دارد که زاویه‌ی دید ۱۱۸ درجه را پوشش می‌دهد. در حفره‌ی جلویی گوشی نیز، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی جاخوش کرده است.

گوشی موتورولا

  • رم و حافظه موتو S۵۰ نئو

این گوشی میانرده از پردازنده اسنپدراگون ۶s نسل ۳ قدرت می‌گیرد. پردازنده‌ای که از ۲ هسته‌ی Cortex-A۷۸ و ۶ هسته Cortex-A۵۵ با فرکانس ۲.۲ و ۰.۷ گیگاهرتز بهره می‌برد. گوشی موتورولا مدل S۵۰ نئو در دو نسخه با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به بازار می‌آید. فضای ذخیره‌سازی ازطریق اسلات کارت microSD ارتقادادنی است. S۵۰ نئو از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ استفاده می‌کند.

  • قیمت گوشی موتو S۵۰ Neo

فروش آزاد این گوشی در چین از جمعه ۲۸ ژوئن (۸ تیر) آغاز می شود. انتظار می‌رود که این دستگاه در سطح بین المللی با نام موتو G۸۵ معرفی شود.

۸/۲۵۶ گیگابایتی ۱۳۹۹ یوان (۱۹۲ دلار)
۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۱۵۹۹ یوان (۲۲۰ دلار)
۱۲/۵۱۲ گیگابایتی ۱۸۹۹ یوان (۲۶۱ دلار)
کد خبر 766498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.