افزایش سرانه‌ فضای سبز اهواز با اجرای طرح زراعت چوب

استاندار خوزستان با اشاره به افزایش سرانه‌ فضای سبز استان با اجرای طرح زراعت چوب گفت: بسترسازی رودخانه کارون، بهبود ورودی شهر اهواز و کامل کردن‌ کمربند سبز این شهرستان از جمله اقدامات مهمی است که باید انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان علی‌اکبر حسینی‌محراب ظهر امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در عملیات اجرایی ۹ هزار میلیارد ریال و بهره‌برداری یک‌هزار میلیارد ریال طرح‌های عمرانی و ترافیکی شهرداری اهواز در محل گیت بوستان اظهار کرد: وزارت نفت برای خاموش کردن فلرهای نفتی در شهرستان اهواز اقدامات خوبی انجام داده است و طبق برنامه ارائه شده تا سال ۱۴۰۴ باید این فلرها جمع‌آوری شود.

وی افزود: جمع‌آوری فلرهای نفتی به عنوان یکی از دغدغه‌های زیست‌محیطی اهواز و استان در کاهش آلودگی هوا اثرگذار خواهد بود و امید است این رویکرد در دولت جدید نیز به خوبی دنبال شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: بسترسازی رودخانه کارون، بهبود ورودی شهرستان اهواز و کامل کردن‌کمربند سبز این شهرستان از جمله اقدامات مهمی است که باید انجام شود.

حسینی محراب در ادامه این آئین با اشاره به طرح اقتصادی و اشتغالزایی زراعت چوب در استان تصریح کرد: طرح زراعت چوب در ۳۰۰ هزار هکتار به مدت چهار سال در استان انجام خواهد شد، مردم استقبال بسیار خوبی از این طرح داشتند و اجرای کامل این طرح سبب تغییر و افزایش سرانه فضای سبز استان و اهواز می‌شود.

وی ضمن دعوت مردم برای حضور در انتخابات گفت: در انتخابات پیش رو انتظار می‌رود همه اقشار و تفکرها پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و شاهد حضور حماسی مردم خوزستان باشیم.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور مردم، دشمنان به اهداف شوم خود نرسند و مسیر شهد رئیسی همچنان ادامه پیدا کند، همه جریان‌های ضد انقلاب به دنبال رقم زدن درصد پایین حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستند، اما مردم با هوشیاری و بصیرت همیشگی مانع به نتیجه رسیدن فتنه‌های دشمنان خواهند شد.

کد خبر 766488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.