نامزدها نباید دچار خودشیفتگی باشند و بخواهند تسلیم غرب شوند

فعال سیاسی اصولگرا گفت:رهبر معظم انقلاب به‌ویژه پیرامون مواضع این افراد صحبت کردند که هیچ انحرافی با اصول انقلاب و مبانی آرمان‌های امام نباید داشته باشند و در عین حال نباید دچار خودشیفتگی باشند و بخواهند تسلیم غرب شوند.

حسین کنعانی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری آخرین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور اظهار کرد: در فینال مذاکرات همه تلاش می‌کردند ابهامات را برطرف کنند و و برای رفع ابهامات پاسخ‌هایی ارائه کنند و در عین حال تلاش می‌کردند که در برابر مطالب مطرح شده توسط رقبا دفاعیه داشته باشند.

وی افزود: وعده‌هایی که برخی از نامزدها در مناظره‌ها مطرح کردند، نشان می‌دهد که خیلی از آقایان از اختیارات ریاست‌جمهوری مطلع نیستند، چون برنامه‌های رئیس‌جمهور منتخب باید بر اساس برنامه هفتم توسعه و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری تنظیم شود و در حوزه اختیارات رئیس‌جمهور باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: در مجموع به نظر می‌رسد رقابت اصلی به‌صورت دو قطبی بین پزشکیان و یکی از نیروهای جبهه انقلاب جلو خواهد رفت و شاهد مشارکت بالای ۵۰ درصد خواهیم بود، چراکه حضور مردم به خاطر دو قطبی ایجاد شده بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آخرین سخنرانی پیرامون مسئله انتخابات ریاست‌جمهوری ابراز کرد: ایشان در سخنان خود ویژگی‌های رئیس‌جمهور اصلح را مطرح کردند و در رابطه با کسانی که در ستادهای نامزدها کار می‌کند و قرار است کارگزار و وزیر آن‌ها باشند، نکاتی کلیدی را بیان کردند و حالا مردم به‌خوبی می‌توانند اصلح را تشخیص دهند و به قولی دانا به اشاره ابرو کار می‌کند.

کنعانی‌مقدم خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب به‌ویژه پیرامون مواضع این افراد صحبت کردند که هیچ انحرافی با اصول انقلاب و مبانی آرمان‌های امام نباید داشته باشند و در عین حال نباید دچار خودشیفتگی باشند و بخواهند تسلیم غرب شوند؛ ایشان تاکید کردند کارگزاران نباید فکر کنند که همه چیز از طرف آمریکا و غرب قابل حل شدن است و همین امر نشان می‌دهد که در بین این افراد کدام‌یک با این شاخصه‌ها می‌تواند رئیس‌جمهور اصلح باشد.

کد خبر 766467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.