کاتالوگ چاپی ابزاری جذاب برای افزایش فروش و محصول شما

یکی از مهم‌ترین مزایای چاپ کاتالوگ بهینه‌سازی پروسه تبلیغات محیطی است. طبیعتا شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار و به‌واسطه نوع محصول یا خدمات خود، پرسونا یا مخاطبین هدف خود را می‌شناسید.

بنابراین، می‌توانید به‌صورت هدفمند، کاتالوگ خود را در نمایشگاه‌ها، جلسات و مراسمات مختلف در بین کاربران هدفتان پخش کنید. به‌این‌ترتیب، درصد بالایی از آن‌ها به مشتری شما تبدیل می‌شوند. با وجود این‌که چاپ ژورنال هزینه بالایی برای شما ندارد، تأثیرات بسیار قابل‌توجهی در حوزه بازاریابی ارائه می‌دهد.

این روزها که بیشتر کسب‌وکارها به دلیل فضای رقابتی حاکم، به روش‌های موثر در فرآیند فروش محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهند. با وجود این‌که روش‌های بازاریابی متعددی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ وجود دارد، تبلیغات محیطی همچنان تأثیرات چشمگیری در افزایش فروش دارد. ابزارهای مختلفی در حوزه تبلیغات محیطی وجود دارد. یکی از حذاب‌ترین روش‌های تبلیغ برای افزایش فروش، چاپ کاتالوگ است. چاپ کاتالوگ یا ژورنال حرفه‌ای می‌تواند به‌صورت هدفمند مشتریان بی‌شماری را به سمت کسب‌وکار و محصولات شما جذب کند. تنها کافی است که یک چاپخانه حرفه‌ای را برای این منظور پیدا کرده و به فاکتورهای موثر در طراحی و چاپ حرفه‌ای آن توجه داشته باشید. با ما همراه باشید تا مزایا و اهمیت چاپ ژورنال را در جذب مشتری بررسی کنیم.

اهمیت و مزیت چاپ کاتالوگ در چیست؟

برای این‌که بتوانید فروش بالایی را تجربه کنید و به درآمدزایی مناسبی برسید، باید مشتریان هدف خود را جذب کرده و از مشتریان بالفعل، مشتری بالقوه و طرفدار بسازید. برای این کار باید یک هویت قدرتمند و جلوه مورد اعتماد داشته باشید.‌ سپس باید به شیوه درستی به تعامل پایدار با مشتری برسید. کاتالوگ‌ها یک ابزار حرفه‌ای در جذب مشتری هستند که به ایجاد ارتباط و تعامل شما با مشتری کمک می‌کنند.

زمانی که شما کاتالوگ‌های خود را در بین کاربران پخش ‌کنید، به‌سادگی اعتماد آن‌ها را جلب می‌کنید. در نظر داشته باشید که باید یک کاتالوگ جذاب و حرفه‌ای طراحی و چاپ کنید. مشتری به‌خوبی درک می‌کند که وقتی شما برای طراحی یک ژورنال چنین خلاقیت و تلاشی به خرج داده‌اید، قطعا محصولات باکیفیت و یا خدمات ارزشمندی برای عرضه دارید؛ به همین خاطر است که شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف کاتالوگ‌های اختصاصی خود را دارند.

تبلیغات هدفمند

یکی از مهم‌ترین مزایای چاپ کاتالوگ بهینه‌سازی پروسه تبلیغات محیطی است. طبیعتا شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار و به‌واسطه نوع محصول یا خدمات خود، پرسونا یا مخاطبین هدف خود را می‌شناسید. بنابراین، می‌توانید به‌صورت هدفمند، کاتالوگ خود را در نمایشگاه‌ها، جلسات و مراسمات مختلف در بین کاربران هدفتان پخش کنید. به‌این‌ترتیب، درصد بالایی از آن‌ها به مشتری شما تبدیل می‌شوند. با وجود این‌که چاپ ژورنال هزینه بالایی برای شما ندارد، تأثیرات بسیار قابل‌توجهی در حوزه بازاریابی ارائه می‌دهد.

به نقل از ایسنا، شما می‌توانید با چاپ ژورنال تبلیغاتی در مدت‌زمان کوتاهی، کسب‌وکار و محصولات خود را به بازار مشتری معرفی کرده و مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید. این روش تبلیغاتی هدفمند، علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان، یک پروسه بازاریابی مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شود و برای کسب‌وکارهای نوپا اهمیت زیادی دارد.

نحوه چاپ کاتالوگ

در چاپ هر ژورنال محصولات تبلیغاتی، کاتالوگ معرفی شرکت و برند، کاتالوگ صنعتی، آموزشی و انواع دیگر کاتالوگ دو مرحله اصلی شامل طراحی گرافیک و چاپ داریم. برای این‌که یک ژورنال بتواند به کسب‌وکار شما رونق بدهد، باید طراحی جذابی داشته باشد. طراحان گرافیک حرفه‌ای در مجموعه‌های چاپ معتبر به‌خوبی با پیش‌نیازهای هر کسب‌وکار در حوزه تبلیغات آشنا هستند و از بهترین المان‌های طراحی استفاده می‌کنند. چاپ کاتالوگ نیز به دو روش دیجیتال و افست انجام می‌شود. چاپ دیجیتال برای تعداد و تیراژ پایین و چاپ افست برای تعداد و تیراژ بالا استفاده می‌شود و صرفه اقتصادی دارد.

کاتالوگ چاپی ابزاری جذاب برای افزایش فروش و محصول شما


هزینه چاپ کاتالوگ

باتوجه به این‌که هر کسب‌وکار محصولات و خدمات خاص خود را دارد، به طراحی اختصاصی کاتالوگ نیاز پیدا می‌کند. در سفارش چاپ و طراحی کاتالوگ چند فاکتور مهم موردتوجه قرار می‌گیرد. قبل از هرچیزی بهتر است یک مجموعه معتبر را برای چاپ کاتالوگ پیدا کنید. در چنین مجموعه‌ای سفارش مشتری بر اساس نیاز و بودجه‌ای که دارد، بررسی می‌شود. سپس نوع طراحی، تعداد صفحات هر کاتالوگ، متریال مصرفی، صحافی و غیره نیز موردبررسی قرار می‌گیرد تا هزینه کار برآورد شود.

پس از این‌که هزینه چاپ را تایید کنید، پروسه آماده‌سازی طرح و لیتوگرافی آغاز می‌شود. پس از چاپ طرح توسط به‌روزترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات، مراحل تکمیلی شامل زیباسازی و مقاوم‌سازی کاتالوگ با استفاده از روکش سلفون، یووی یا پوشش‌های طلاکوب و نقره‌کوب انجام می‌شود. پس از صحافی و قرار دادن صفحات کنار هم، کاتالوگ شما آماده می‌شود. معمولا در صحافی کاتالوگ‌ها از انواع صحافی مانند چسب و دوخت، منگنه لوپ، سیمی فنری، پانچ و فنر و غیره استفاده می‌شود.

چگونه یک چاپخانه معتبر برای چاپ کاتالوگ پیدا کنیم؟

برای این‌که از بابت کیفیت چاپ و طراحی حرفه‌ای کاتالوگ‌های خود اطمینان داشته باشید و به نتیجه‌ ایده‌آلی از تبلیغات خود برسید، باید یک مجموعه چاپ حرفه‌ای پیدا کرده و بدون دغدغه سفارش خود را ثبت کنید. برای این منظور می‌توانید به فاکتورهایی ازجمله: تجربه و سابقه طولانی در حوزه طراحی و چاپ، بررسی مجوزهای لازم، مدارک، گواهی‌های معتبر و تقدیرنامه مجموعه چاپ، میزان رضایت مشتری، خوش‌قول بودن و تحویل به‌موقع و سریع، استفاده از بهترین مواد اولیه در چاپ، توجه به رنگ‌بندی در کنار طراحی حرفه‌ای، دریافت هزینه‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه از مشتری و مواردی از این قبیل توجه کنید.

مجموعه‌های چاپ معتبر که از این ویژگی‌ها برخوردار هستند، در بین کسب‌وکارهای مختلف شناخته شده‌اند. در چنین مراکزی پرسنل متخصص و مجرب صفر تا صد پروسه طراحی و چاپ کاتالوگ را با استفاده از روش‌های استاندارد انجام می‌دهند و با در نظر گرفتن نیازمندی‌های مشتری و توجه به درخواست او، بالا بودن کیفیت چاپ را در اولویت کار خود قرار می‌دهند. دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت، از دیگر خدمات چنین مراکزی است.

کاتالوگ چاپی ابزاری جذاب برای افزایش فروش و محصول شما

جمع‌بندی

در این مطلب، راجع‌به چاپ کاتالوگ و مزایای آن در حوزه تبلیغات و بازاریابی محیطی صحبت کردیم. این روزها با وجود توسعه چشمگیر حوزه دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات محیطی پابرجا است و از ابزارهای مختلفی در این حوزه برای جذب مشتری و افزایش فروش استفاده می‌شود. طراحی و چاپ ژورنال یا کاتالوگ یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات محیطی است. درصورتی‌که یک طراحی جذاب و گیرا و چاپ حرفه‌ای داشته باشید، به نتایج فوق‌العاده‌ای در برندسازی و فروش بالای محصولات خود می‌رسید.

برای اینکه بتوانید به کسب‌وکار خود رونق ببخشید و از مشتریان بالفعل، مشتری بالقوه و طرفدار بسازید و درنهایت مسیر برندسازی خود را بدون چالش پشت‌سر بگذارید، باید یک مجموعه چاپ معتبر و متخصص را برای چاپ حرفه‌ای کاتالوگ انتخاب کنید. برای انتخاب چنین مجموعه‌ای می‌توانید به سایت mstprint.com مهرسام چاپ مراجعه کنید و یا با شماره ی ۰۲۱۵۱۷۹۵۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 766456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.