به‌کارگیری ۴۴ تیم امدادی، انسانی و خدمات‌رسان برای بازگشایی محور سوادکوه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به تلاش برای بازگشایی محور سوادکوه از به‌کارگیری ۴۴ تیم نیروهای امدادی، انسانی و خدمات‌رسان در این محور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسینعلی محمدی شیرکلایی صبح امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت سیل سوادکوه اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، شاهد جریان‌های همرفتی در ارتفاعات استان به‌ویژه در ارتفاعات سوادکوه، چالوس، ساری و آمل بودیم.

وی افزود: این بارش‌ها شب و روز گذشته بالا آمدن آب رودخانه تلار را در پی داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به اینکه در بالادست شاهد حجم آورده و مصالح زیاد از حوزه آبخیز تلار بودیم، عنوان کرد: این سیلاب موجب انسداد محور اصلی مواصلاتی سوادکوه و آسیب به خودروهای مسیر راه عبوری شده است.

محمدی شیرکلایی با تاکید بر اینکه در پی دستور استاندار مازندران از شب گذشته نیروهای امدادی در محل حادثه حضور پیدا کردند، اظهار داشت: هم‌اکنون عملیات تخلیه مصالح و بازگشایی محور در حال اجراست و با تلاش ۴۴ تیم از نیروهای امدادی و نجاتی اقدامات لازم دستور کار گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر آن ۵۰۰ نفر از نیروهای انسانی امدادی، راهداری و خدمات‌رسان برای بازگشایی راه مشغول هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه طی بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران از محور و پیگیری‌های وزیر کشور، رسیدگی به امور و رفع مشکلات دستور کار است، خاطرنشان کرد: در این عملیات ۳۶ دستگاه ماشین‌آلات و ادوات برای بازگشایی مسیر به کار گرفته شد.

کد خبر 766441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.