برنامه آخرین روز تبلیغات انتخابات و آخرین گفت‌وگوی نامزدها+ جدول پخش امروز، چهارشنبه ۶ تیر

جزئیات برنامه‌های تبلیغاتی امروز نامزدهای انتخاباتی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شامگاه یکشنبه، بیستم خرداد بود که تقویم و جزئیات زمان پخش مناظره‌ها، میزگردها، گفت‌وگوی ویژه خبری، مستندها و دیگر برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری مشخص شد.

از جمله برنامه‌های انتخاباتی این دوره نامزدها دو مستند تلویزیونی و دو مستند رادیویی است که هر کدام به مدت ۳۰ دقیقه است، همچنین نامزدها می‌توانند ۳۱ برنامه رو به دوربین برای سیمای استان‌ها تولید کنند.

در این دوره از انتخابات سامانه تلوبیون در اختیار نامزدها خواهد بود و هر نامزد می‌تواند یک کانال بیست‌وچهارساعته اختصاصی داشته باشد که این برنامه‌ها با اینترنت رایگان پخش می‌شود.

بر این اساس برنامه‌های تبلیغاتی امروز نامزدهای انتخاباتی به شرح زیر است: (اسامی نامزدها به ترتیب ساعت پخش برنامه‌ها است.)

نام نامزد نام برنامه شبکه ساعت پخش
علیرضا زاکانی بدون تعارف دو ۲۰:۵۰
مصطفی پورمحمدی گفت‌وگوی ویژه خبری خبر ۲۲:۰۰

همچنین بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برای شش نامزد ریاست‌جمهوری یک گفت‌وگوی پایانی با دوربین در نظر گرفته شده است که به مدت ۱۵ دقیقه هر کدام از نامزدها فرصت دارند صحبت‌های پایانی خود را با مخاطبان در میان بگذارند.

ترتیب پخش گفت‌وگوهای پایانی بر اساس قرعه‌کشی صورت می‌گیرد و پخش اول از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. سپس این گفت‌وگو از شبکه‌های دو و سه بازپخش می‌شود؛ گفت‌وگوهای پایانی نامزدها ساعت ۱۸:۰۰ تا ۱۹:۳۰ از شبکه یک روی آنتن می‌رود. شبکه دو در ویژه‌برنامه «زمانه» از ساعت ۲۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ و شبکه سه بلافاصله پس از فوتبال، حدود ساعت ۰۰:۳۰ بامداد این گفت‌وگوها را بازپخش می‌کند.

جدول کامل برنامه‌های تبلیغاتی نیز به این شرح است:

برنامه تبلیغات انتخابات در تلویزیون+ جدول پخش امروز، شنبه ۲ تیر

کد خبر 766429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.