جاودانگی آثار استاد هاشمی در موزه سپاهان

استاد سید عبدالله هاشمی‌نسب یکی از برجسته‌ترین عکسان ایران بود که روز گذشته دارفانی را وداع گفت، اما باشگاه سپاهان چندی پیش در اقدامی ارزشمند قسمتی از موزه ورزشگاه نقش‌جهان را به نگهداری از آثار ارزشمند این هنرمند برجسته اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرداد ۱۴۰۱ بود که به همت بخش موزه واحد روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در حاشیه برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران از ویترین استاد عبدالله هاشمی‌نسب، عکاس پیشکسوت در موزه افتخارات ورزشگاه نقش‌جهان رونمایی شد.

جاودانگی آثار استاد هاشمی در موزه سپاهان

استاد عبدالله هاشمی‌نسب، عکاس پیشکسوت اصفهان با بیش از ۵۰ سال سابقه، از جایگاه ویژه‌ای در میان ورزشکاران و اهالی رسانه استان اصفهان برخوردار است.

جاودانگی آثار استاد هاشمی در موزه سپاهان

به پاس قدردانی از یک عمر تلاش صادقانه استاد عبدالله هاشمی، بخش ویژه‌ای از موزه افتخارات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان به نمایش قسمتی از آثار و تجهیزات این پیشکسوت نامدار عرصه رسانه تعلق گرفت.

جاودانگی آثار استاد هاشمی در موزه سپاهان

«سید عبدالله هاشمی‌نسب» گنجینه ارزشمندی از عکس‌های بناهای تاریخی، اماکن تفریحی و گردشگری، محیط زیست و مناظر دیدنی اصفهان را از خود به یادگار گذاشته است.

این عکاس پیشکسوت دارای نشان درجه یک هنری است و از ۲۰ سالگی پا به عرصه رسانه و مطبوعات گذاشته بود. سیدعبدالله هاشمی در سال ۱۳۱۰ در شهرستان نمین اردبیل متولد شد و دوران دبیرستان را در تهران گذراند. وی سال ۱۳۵۸ به اصفهان آمد و آثار ماندگاری را در حوزه‌های تاریخی، مطبوعاتی و ورزشی استان اصفهان بر جای گذاشت.

جاودانگی آثار استاد هاشمی در موزه سپاهان

عکاس پیشکسوت اصفهانی روز عید غدیر ۱۴۰۳ دار فانی را وداع گفت. مراسم تشییع این هنرمند ارزنده امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در آرامستان باغ رضوان اصفهان انجام شد و وی در منزل ابدی‌اش آرام گرفت.

مراسم ترحیم این مرحوم پنجشنبه، هفتم تیر از ساعت ۹ تا ۱۱ در سرای ورزشکاران واقع در چهارراه تختی اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 766396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.