چشم‌نواز و مهیج مثل بازی هلند - اتریش

اتریش در مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ موفق شد تیم هلند را از پیش‌رو بردارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ امروز _سه‌شنبه پنجم تیر_ دو تیم هلند و اتریش از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با نتیجه سه بر دو به سود اتریش به پایان رسید.

مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴

دیدار تیم‌های هلند و اتریش

ورزشگاه: المپیک برلین‌

داور: کرازلیک

اخطار: استفان پوش (دقیقه ۳۳) اتریش، پاتریک ویمر (دقیقه ۳۳) اتریش

اخراج:

گل‌ها: دونیل مالن (دقیقه ۶ گل به خودی به سود اتریش)، گودی گاکپو (دقیقه ۴۷) هلند، رومانو اشمید (دقیقه ۵۹) اتریش، ممفیس دیپای (دقیقه ۷۵) هلند، مارسل سابیترز (دقیقه ۸۱) اتریش

شرح گل‌ها:

دقیقه ۶_ پاس رو به عقب سابیترز برای ارتانوویچ با تکل اشتباه مالن وارد دروازه خودی شد.

دقیقه ۴۷ _ توپ ربایی بازیکنان هلند موجب شد گودی گاکپو در ضد حمله فرصت گلزنی پیدا کند، اما این بازیکن با یک ضربه تماشایی دروازه اتریش را باز کرد.

دقیقه ۵۹ _ اتریش حمله‌ای را روی دروازه هلند طراحی کرد و پاس رو به عقب گریلتسچ برای اشمید موجب شد این بازیکن دروازه هلند را برای بار دوم باز کند.

دقیقه ۷۵ _ فرصت گلزنی برای تیم هلند فراهم شد و وخورست با ارسال پاس برای ممفیس دیپای موجب شد این بازیکن با یک ضربه گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیقه ۸۱ _ سابیترز با یک شوت سنگین از زاویه بسته دروازه هلند را باز کرد.

ترکیب اولیه تیم هلند:

فربروگن، فن دایک، دیفرای، خیرترویدا، دپای، فرمیرن، شوتن، اورلین چوامنی، گاکپو، مالن، ریندرز

سرمربی: تدسکو

ترکیب اولیه تیم اتریش:

پنتز، پراس، لینهارت، ووبر، پوش، سیوالد، گرلیچ، ویمر، اشمیتد، زابیتسر، آرناتوویچ

سرمربی: رانگنیک

شرح بازی:

نیمه اول این جدال با اشتباه مالن در دقیقه شش آغاز شد. چراکه این بازیکن با یک تکل اشتباه پاس رو به عقب سابیترز را وارد دروازه خودی کرد تا اتریش از حریف خود پیش بیفتد.

پس از به ثمر رسیدن گل نخست مسابقه هر دو تیم یک بازی کم موقعیت را از خود به نمایش گذاشتند.

در دقیقه ۲۲ مالن فرصت جبران اشتباه خود را داشت، اما توپ این بازیکن در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان اتریش راه به چارچوب دروازه این تیم نداشت.

هلند تا دقایق پایانی نیمه اول تلاش خود را برای جبران گل خورده به کار گرفته بود، اما ضربه سر خطرناک دپای در دقیقه ۴۰ نیز توسط مدافعان اتریش دور شد.

در نهایت این جدال در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر شاگردان رانگنیک به پایان رسید.

در نیمه دوم شاهد یک بازی مهیج و پر گل از سوی هر دو تیم بودیم، شاگردان تدسکو پس از به صدا در آمدن سوت آغاز نیمه دوم حمله‌ای را روی دروازه اتریش طراحی کردند و با گل گودی گاکپو کار را به تساوی کشاندند.

اتریش که برای کسب سه امتیاز حیاتی این جدال پا به میدان گذاشته بود دست از تلاش برنداشت و با خلق موقعیت‌های متعدد روی دروازه هلند در نهایت در دقیقه ۵۹ با گل اشمید از تیم رقیب پیش افتاد تا بازی با نتیجه دو بر یک به سود اتریش دنبال شود.

شاگردان تدسکو بار دیگر برای جبران گل خورده تلاش کردند و حاصل حملات متعدد آن‌ها از کناره‌های زمین گل زیبای ممفیس دپای در دقیقه ۷۵ بود که برای بار دوم نتیجه این تقابل را به تساوی کشاند.

در شرایطی که اهالی فوتبال گمان می‌کردند این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد، سابیترز سومین گل اتریش را در دقیقه ۸۱ به ثمر رساند تا شاگردان رانگنیک سه امتیاز این بازی حیاتی را از آن خود کنند.

کد خبر 766332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.