نجات ۲ شهروند در آتش‌سوزی منزل مسکونی در رشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مهار آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در شهر خبر داد و گفت: در این حادثه دو شهروندان از تله دود توسط آتش‌نشان نجات پیدا کردند.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی در سقف یک باب منزل مسکونی امروز _سه‌شنبه پنجم تیر_ به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۴۲ آتش‌نشان و افسر ارشد به همراه ۱۲ خودروی آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در خیابان ملت کوچه باقر صفا اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: به محض رسیدن به محل حادثه، شعله‌های آتش را در سقف یک باب منزل مسکونی دوبلکس مشاهده کردیم.

مؤمنی با بیان اینکه آپارتمان سه طبقه همجوار خانه آتش گرفته دچار دودگرفتگی شدید شده بود، تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت نسبت به تخلیه ساکنین اقدام کردند و دو مرد میانسال از تل دود به مکان امن منتقل شدند.

وی گفت: حریق در سقف خانه مهار شد و به داخل منزل سرایتی نداشت و علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: هر دو فرد نجات یافته که دچار دود گرفتگی شده بودند به همراه یک آتش‌نشان که دچار آسیب از ناحیه دست شده بود سرپایی مداوا شدند و حال عمومی آن‌ها خوب است.

به گزارش ایمنا،؛سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی ستادی و عملیاتی و ۹۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و موتور سیکلت در ۱۵ ایستگاه به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

کد خبر 766330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.