انتظار می‌رود رئیس جمهور بعدی در تراز شهید رئیسی گام بردارد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: شخصیت شهید رئیسی و خدمات و خستگی‌ناپذیری ایشان ترازی را برای ریاست جمهوری ایجاد کرد و انتظار می‌رود رئیس جمهور دولت چهاردهم در این تراز گام بردارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیدرضا فولادگر امشب_سه‌شنبه پنجم تیر_ در گردهمایی حامیان قالیباف در اصفهان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از برکات غدیر است زیرا مبنای این نظام مردم سالاری دینی است، رهبر معظم انقلاب امروز اولویت اصلی را مشارکت حداکثری در انتخابات و در ادامه انتخاب اصلح دانستند، در این راستا باید توجه داشت که برخی دشمنان به دنبال کاهش مشارکت هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود معیارهایی را برای انتخاب اصلح مشخص کردند، در این راستا باید توجه داشت کدام یک از کاندیدها این ویژگی‌ها را دارا است. تمامی این کاندیداها دارای نقاط قوت هستند از این بین به‌نظر بنده کسی که می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند دکتر قالیباف است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: طبق نظرسنجی‌ها آقایان جلیلی، پزشکیان و قالیباف در نظر سنجی‌ها دارای بیشتری اقبال هستند و در صورتی که اجماعی صورت نگیرد قطعاً انتخابات به مرحله دوم کشیده می‌شود. قطعاً تصمیم گیری درخصوص اجماع بسیار حساس است.

فولادگر تصریح کرد: شخصیت شهید رئیسی و خدمات ایشان و خستگی ناپذیری ایشان ترازی را برای ریاست جمهوری ایجاد کرد که انتظار می‌رود رئیس جمهور دولت چهاردهم در این تراز گام بردارد.

کد خبر 766329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.