هدف غدیر اقامه عمود ولایت بر خانه بشریت است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هدف غدیر که اقامه عمود ولایت بر خیمه و خانه بشریت است، به‌وسیله حضرت مهدی (عج) استوار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی عصر امروز_سه‌شنبه پنجم تیر_ در مراسم جشن عید سعید غدیر و عمامه‌گذاری جمعی از طلاب، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم افضل و برترین اعیاد، اظهار کرد: امیدواریم که پیام غدیر جهانی شده و بشریت در ذیل ولایت الهی قرار بگیرد.

وی افزود: هدف غدیر که اقامه عمود ولایت بر خیمه و خانه بشریت است، به‌وسیله حضرت مهدی (عج) استوار خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مرحوم علامه طباطبایی در نجف دچار فقر شدیدی شده بودند و تصمیم داشت در گرفتاری‌های مادی صبر کند و چیزی از خدا درخواست نکند، بالاخره کاسه صبرش تمام شد و درخواستی خدمت علی (ع) داشت، شبی در خواب دید که کسی در خوابش آمد و گفت آیا ما در این ۲۰ سال فراموشت کرده‌ایم، منظور همان ۲۰ سالی بود که ملبس شده از این رو بعد از ملبس شدن خداوند از شما صبر می‌خواهد و نگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

آیت‌الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه لباس طلبگی لباس حلم، صبر، وقار، متانت، خضوع و تواضع بوده و خیلی متانت و سنگینی دارد، تصریح کرد: از یک ملبس توقع نمی‌رود که قرائت نماز و قرآنش سبک باشد، علم و بار داشته باشید.

وی بصیرت و متانت را بسیار مهم بیان و مطرح کرد: این لباس آبرو، اعتبار و ارزش است، وقتی ارزشی را می‌پذیریم به تمام لوازم آن ارزش باید ملتزم باشیم.

کد خبر 766293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.