بهترین استراحتگاه‌های ساحلی اروپا در تابستان ۲۰۲۴

شاخص بهترین نقطه برای تعطیلات ساحلی در اروپا، ساحل نیسی در قبرس، ساحل خلیج ملیها در مالت و ساحل پورتوروز در اسلوونی را بهترین استراحتگاه‌های ساحلی اروپا در تابستان ۲۰۲۴ معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شاخص ساحل اروپا ۲۰۲۴ که بهترین سواحل اروپا را نشان می‌دهد، محبوب‌ترین سواحل این قاره را با در نظر گرفتن عواملی مانند دمای دریا و هوا، بررسی‌های پنج ستاره، میانگین هزینه‌های روزانه و ارتفاع امواج رتبه‌بندی کرد. طبق این شاخص بهترین نقطه برای تعطیلات ساحلی در اروپا، ساحل نیسی در قبرس است و پس از آن ساحل خلیج ملیها در مالت و ساحل پورتوروز در اسلوونی قرار دارند.

پلایا د ماسپالوماس و شهر ماسپالوماس در اسپانیا، یکی از محبوب‌ترین سواحل گرن کاناریا که به‌خاطر تپه‌های شنی چشمگیر و فانوس دریایی قدیمی‌اش معروف است، هشتمین استراحتگاه ساحلی برتر اروپا نام گرفت. گردشگران ماسپالوماس را قطعه‌ای از بهشت توصیف کردند. این ساحل با موقعیتی مناسب، منطره‌ای خیره‌کننده از دریا، امکانات رفاهی عالی و فضایی شگفت‌انگیز برای پیاده‌ری در میان تپه‌های پر زرق‌وبرق، مکانی مناسب برای استراحت و داشتن اوقات فراغت عالی است.

بهترین استراحتگاه‌های ساحلی اروپا در تابستان ۲۰۲۴

عامل دیگر در تعیین سواحل برتر این شاخص، میانگین هزینه‌های روزانه در هر مقصد از جمله وعده‌های غذایی، حمل‌ونقل و هتل‌ها است، چراکه بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال تعطیلات مقرون‌به‌صرفه هستند. شاخص یادشده در این زمینه نیز جواهرات پنهان اروپا از جمله سه مقصد برتر ساحلی قبرس، مالت و اسلوونی را معرفی کرد.

بهترین استراحتگاه‌های ساحلی اروپا

قبرس - ساحل نیسی، آیا ناپا

مالت - ساحل خلیج ملیها

اسلوونی - ساحل پورتوروز

یونان - ساحل الافونیسی، کرت

کرواسی - زلاتنی رت

ایتالیا - ساحل لا پلوسا، ساردینیا

پرتغال - پرایا دا فالسیا، آلگاروه

اسپانیا - پلایا د ماسپالوماس، گرن کاناریا

انگلستان - ساحل بورنموث

فرانسه - پلاژ د پالومباگیا، کرسیکا

بهترین استراحتگاه‌های ساحلی اروپا در تابستان ۲۰۲۴

کد خبر 766240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.