کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم شیشه در مرز زابل

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم مواد افیونی از نوع شیشه توسط مرزداران غیور هنگ مرزی زابل طی یک عملیات مسلحانه در مرزهای شمال استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی استان، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، مرزداران شمال استان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، طی یک عملیات به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به خاک کشور دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی زابل در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار داده و موفق شدند طی یک عملیات مقتدرانه محموله مواد مخدر را کشف کنند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب مواد مخدر را وارد کشور کنند در این امر ناکام ماندند و با رها کردند محموله از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند، طی این عملیات مسلحانه با سوداگران مرگ، مقدار ۷۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، را کشف کنند.

سردار شجاعی از همکاری خوب نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و همچنین مرزنشینان با مجموعه مرزبانی و نقش مؤثر آنان در برقراری امنیت پایدار و کنترل مرزهای سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

کد خبر 766221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.