مشارکت حداکثری در انتخابات به تقویت منافع ملی کمک می‌کند

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا و فعالانه شهروندان در انتخابات ضمن انتخاب مسئولانه و آگاهانه یک نیروی اصلح و کاردان، به اقتدارافزایی نظام و تقویت منافع ملی کمک شایانی می‌کند.

زهرا سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، مشارکت در انتخابات را تکلیف هر فرد ایرانی دانست و اظهار کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی نظام اسلامی را در مسائل بین‌المللی تضمین می‌کند.

وی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، افزود: انتخابات ریاست‌جمهوری با توجه به شرایط حال حاضر منطقه و جهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی برای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم را از جهات داخلی و بین‌المللی مهم دانست و خاطرنشان کرد: مردم در سال‌های پس از انقلاب اسلامی با وجود تفاوت دیدگاه‌ها و سلایق سیاسی و اجتماعی مختلف، همواره در صحنه‌های سیاسی حضوری به‌موقع و دشمن‌شکن داشته است.

سعیدی کاهش استفاده از اقلام تبلیغاتی را از ویژگی‌های بارز انتخابات ریاست‌جمهوری دانست و تاکید کرد: فرصت‌های عادلانه‌ای توسط رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما در اختیار نامزدها قرار داده شده است تا مردم شناخت دقیق‌تری از نامزدها و برنامه‌های آن‌ها داشته باشند.

وی با قدردانی از رسانه‌های جمعی برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور در صحنه انتخابات و مهم‌تر از آن آگاهی‌رسانی به عموم گفت: با وجود فرصت بسیار اندک و برگزاری انتخابات زودهنگام، فضای عمومی و سیاسی کشور برای برگزاری انتخابات پرشور گرم شده است.

کد خبر 766115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.