انتخابات در کشور نماد بارز مردم‌سالاری دینی است

امام جمعه تیران و کرون گفت: انتخابات در کشور ایران نماد بارز مردم‌سالاری دینی است و سرنوشت مملکت با تصمیم مردم رقم زده می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به مشارکت در انتخابات اظهار کرد: انتخابات در کمتر کشوری همچون ایران به صورت مداوم برگزار می‌شود که مصداق بارز مردم‌سالاری دینی است.

وی افزود: سرنوشت کشورمان با تصمیم مردم است و افراد جامعه در کمال آزادی در سرنوشت خود مشارکت دارند که این یک فرصت برای ملت به حساب می‌آید.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال ناامیدی و مشارکت نکردن در انتخابات هستند، تصریح کرد: آن‌ها تاکنون موفق به تحقق اهداف خود نشده‌اند و با حضور گسترده مردم روبه‌رو بوده‌اند.

حجت‌الاسلام رشیدیان با اشاره به اینکه این‌بار نیز مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات دشمنان را ناامید خواهند کرد، تصریح کرد: ملت ایران با شناخت و آگاهی، اهداف خود را برای رسیدن به تمدن اسلامی و تعیین سرنوشت انقلاب دنبال می‌کنند.

وی شایعه، دروغ و تهمت در فضای انتخاباتی را چالش پیش‌روی این عرصه سیاسی دانست و ادامه داد: لازم است فضای سالم و به دور از بداخلاقی تا پایان زمان تبلیغات توسط نامزدها و حامیان آن‌ها ادامه داشته باشد و مانع فرصت‌سازی برای دشمن و تخریب چهره نظام شود.

امام جمعه تیران و کرون با اشاره به تلاش مسئولان در برگزاری انتخابات سالم تاکید کرد: متولیان این امر جانب‌داری از هیچ جریانی ندارند و تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم با مشارکت بالا به کار گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام رشیدیان ادامه داد: تمام مراحل انتخابات با حضور مردم است و نمایندگان جامعه در برگزاری این عرصه سیاسی نقش مهمی دارند و سهم خود را ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه قانون فصل‌الخطاب است، گفت: پس از پایان انتخابات و تأیید شورای نگهبان همه با گرایش‌های سیاسی مختلف باید از رئیس‌جمهور منتخب و دولت جدید حمایت و دیگر مسئولان قوا در مجلس و قوه قضائیه نیز به آن‌ها کمک کنند.

کد خبر 766110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.