تبلیغات منطقه ۴ شهرداری اصفهان برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: تمام عوامل شهرداری این منطقه به‌عنوان بخشی از ارکان حاکمیت نظام در کنار مجموعه‌ها امور پشتیبانی و تبلیغات عام برای حضور در انتخابات و افزایش مشارکت مردم را انجام می‌دهند و این موضوع مورد تاکید قرار گرفته است.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد: به دلیل وجود مجموعه فرهنگی باغ غدیر در منطقه ۴ شهرداری ویژه‌برنامه‌های مفصلی را برای ایام دهه ولایت تدارک دیده‌ایم.

وی با بیان اینکه «مهمانی بزرگ غدیر» از بیست‌وهشتم خرداد آغاز شده و تا پنجم تیر ادامه دارد، افزود: در این مهمانی از ساعت ۱۷:۰۰ در سطح باغ غدیر برنامه‌ها با فعالیت موکب‌های فرهنگی و پذیرایی آغاز می‌شود و خدمات فرهنگی، مشاوره‌ای و زیارتی ارائه می‌شود، همچنین برنامه‌های تفریحی تدارک دیده شده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پس از اقامه نماز مغرب و عشا ویژه برنامه فاخری با حضور هنرمندان شاخص کشوری تدارک دیده شده است، گفت: این برنامه همراه با سیستم نور ترکیبی و سه‌بعدی (ویدئو مپینگ) است که بر دیواره ساختمان الغدیر واقع در باغ غدیر نقش می‌بندد و تا حدود ساعت ۲۲:۰۰ برقرار است و شهروندان اصفهانی می‌توانند کنار خانواده‌های خود برنامه‌های شاد و مفرحی را تجربه کنند.

زمانی با بیان اینکه به دلیل همجواری شهرداری منطقه ۴ با فرمانداری اصفهان در مجموعه اداری، به نسبت سایر مناطق بیشتر درگیر موضوع انتخابات هستیم، تصریح کرد: در کنار فرمانداری و سیستم‌های نظارتی فعالیت‌هایی را انجام دادیم، تعیین شعب اخذ رأی و پشتیبانی‌های ستادی شهرداری اصفهان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از تجربه انتخابات اسفند سال گذشته استفاده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: تمام عوامل شهرداری به‌عنوان بخشی از ارکان حاکمیت نظام در کنار مجموعه‌ها امور پشتیبانی و تبلیغات عام برای حضور در انتخابات و افزایش مشارکت مردم را انجام می‌دهند و این موضوع مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیر شهرداری منطقه ۴ اصفهان با بیان اینکه در باغ غدیر یکی از برنامه‌هایی که هرشب به آن پرداخته می‌شود، موضوع انتخابات و مشارکت و تأثیرگذاری مردم است که با تاکید بر حس ایران و ایرانی و نقش ایرانیان بر امور کشور است، ادامه داد: امیدوارم بتوانیم دست به دست هم دهیم تا با ایجاد شور و شعور انتخاباتی خروجی کار به‌گونه‌ای باشد که به خیر و صلاح کشور و مملکت بوده و منافع آن به مردم برسد و موجب عزت تمام ایرانیان باشد.

کد خبر 766056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.