با برافراشتن پرچم شهدا باید ادامه‌دهنده مسیر آنها باشیم

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: اگر ما پرچم شهیدان را بر می‌افرازیم و توقع آن است که ادامه‌دهنده آن مسیر باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز_ دوشنبه چهارم تیر_ در مراسم اهتزاز پرچم کنگره سرداران، امرا و ۱۵ هزار شهید استان فارس که در محل دروازه قرآن شیراز برگزار شد با فرستادن درود به روان پاک ۱۵ هزار شهید در خون خفته استان فارس، اظهار کرد: این پرچم افتخاری که امروز بالای سر شیراز برافراشته شد به واسطه خون پاک و مطهر آنان نصیب مردم فارس شده است.

وی افزود: مسلماً در آغاز فریاد بلند حق‌خواهی، عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم و بیدادگری از حلقوم نازنین امیرالمومنین علی (ع) بلند شده است و همه شهدا، مجاهدان و مؤمنان در ادامه راهی که آن وجود مقدس به بشریت نشان داده است، قدم می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تصریح کرد: اگر ما پرچم شهیدان را بر می‌افرازیم، توقع آن است که ادامه‌دهنده آن مسیر باشیم.

آیت‌الله دژکام خاطرنشان کرد: همه باید با شهیدان، امام شهدا و با امیر مؤمنان تجدید پیمان کنیم که هرچه هستیم در این راه نورانی که شهدا رفتند قدم بزنیم تا در آخرت خدا همراهی و هم‌نشینی با شهیدان را از ما دریغ نکند.

وی در پایان با فرستادن درود به روح پاک ۱۵ هزار شهید گلگون کفن استان فارس به ویژه ۲۵۰ شهیدی که در چنین روزی در جزیره مجنون به شهادت رسیدند، اضافه کرد: درود می‌فرستیم به روح شهدای خدمت که به زودی مراسم چهلم آنها برگزار می‌شود و دعا می‌کنیم تا همه ما به لطف الهی ادامه‌دهنده مسیر شهدا باشیم.

کد خبر 766053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.