۷ تا از بهترین مارک های لوازم تحریر؛ اگر از این برندها نخرید ضرر کرده‌اید!
بهترین مارک لوازم تحریر؛ پاپکو، استدلر، فابرکاستل

صنعت لوازم تحریر یکی از پرسودترین صنایع است که واردات و صادرات گسترده‌ای در این صنعت صورت می‌گیرد و بزرگ‌ترین مصرف‌کننده‌های لوازم تحریر دانش‌آموزان هستند.

برندهای داخلی و خارجی بسیاری در زمینه تولید لوازم تحریر فعال هستند اما ۴ مورد از بهترین برندهای لوازم تحریر ایرانی شامل پاپکو، آریا، آپادانا و کنکو هستند که محصولات ارگونومیک و خوش‌دستی را با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌کنند. به‌علاوه، برندهایی مانند استدلر، فابرکاستل و یونی‌بال ۳ مورد از شناخته‌شده‌ترین و بهترین برندهای لوازم تحریر خارجی در دنیا هستند. در ادامه مطلب به بررسی محصولات و ویژگی‌های لوازم تحریر برندهای برتر پرداخته‌ایم.

بهترین مارک لوازم تحریر ایرانی کدام است؟

برندهای ایرانی بسیاری در زمینه تولید لوازم تحریر مختلفی مانند نوشت‌افزارها، دفترها، لوازم رسم و لوازم جانبی فعالیت دارند اما ۴ تا از بهترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی برای خرید عمده لوازم تحریر، برندهای پاپکو، آریا، آپادانا و کنکو هستند. در ادامه به معرفی محصولات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد ۴ برند لوازم تحریر ایرانی پرداخته‌ایم.

پاپکو؛ بهترین برند ایرانی تولیدکننده دفتر

احتمالا برند ایرانی معروف پاپکو را با کلاسورهای آن می‌شناسید، اما این برند محصولات متنوع و باکیفیت دیگری را نیز روانه بازار می‎‌کند. برند پاپکو تنوع بسیار بالایی در زمینه تولید دفترهایی باکیفیت با تنوع بالا دارد که ازجمله این دفترها می‌توان به دفتر یادداشت، دفتر نقاشی، دفتر انگلیسی، دفتر پرایم و پلنرهای بدون تاریخ اشاره کرد. همچنین برند پاپکو، کلیربوک، تقویم، سررسید، زون‌کن، کلاسور، پوشه و پاکت و کیف‌های باکیفیت تولید می‌کند. به‌علاوه، برند ایرانی پاپکو در زمینه فروش نوشت افزار مانند خودکارهای رنگی، اتود و جامدادی‌های کاربردی و باکیفیت نیز فعال است.

آریا؛ اولین تولیدکننده خمیربازی در ایران

برند آریا علاوه‌بر اینکه اولین تولیدکننده خمیربازی در ایران است، محصولات باکیفیت دیگری مانند خودکار، مداد، دفتر، گواش، مدادرنگی، پاستل، رنگ انگشتی، چسب ماتیکی، ظرف غذا، خط کش، خمیر شنی و رنگ صورت را تولید و روانه بازار می‌کند. محصولات آریا علاوه‌بر کیفیت بالا، قیمت مناسب و طراحی زیبا دارند و برای کودکان و دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی مناسب هستند.

آپادانا؛ سازنده تخصصی دفتر مشق با گرافیک‌های جذاب

برای خرید دفتر مشق، دفترهای دانشجویی و اداری برند ایرانی آپادانا می‌توانید آن‌ها را در ۵۰، ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ برگ تهیه کنید. آپادانا به‌عنوان بهترین مارک لوازم التحریر ایرانی، دفتر مشق‌هایی با طرح‌های گرافیکی جذاب و متنوع را تولید می‌کند. این برند محصولات کاربردی دیگری مانند تقویم رومیزی، سالنامه مگنتی و اداری را با بهترین کاغذها تولید می‌کند. طرح‌های گرافیکی جذاب و متنوع، ازجمله ویژگی‌های دفاتر برند آپادانا است.

کنکو؛ بهترین برند ایرانی تولیدکننده خودکارهای تحت لیسانس کانادا

برند ایرانی کنکو تحت لیسانس کانادا بوده و انواع لوازم تحریر نوشت‌افزاری مانند خودکارهای رنگی، چسب ماتیکی، خمیربازی، تراش، ماژیک وایت‌برد، غلط‌گیر، تراش و پاک‌کن را تولید می‎‌کند. تفاوت برند کنکو با سایر برندهای ایرانی این است که مواد اولیه محصولات آن از کشورهای سوییس، انگلیس، ژاپن و آلمان وارد می‌شود.

کنکو؛ برند لوازم تحریر ایرانی تحت لیسانس کانادا

بهترین برندهای خارجی لوازم تحریر کدام‌اند؟

برندهای شناخته‌شده‌ای مانند استدلر، فابرکاستل و یونی‌بال، ۳تا از بهترین برندهای لوازم تحریر خارجی در زمینه تولید خودکار، مدادرنگی، مداد چوبی و دفتر هستند. برندهای فابرکاستل و استدلر محصولات بسیار باکیفیتی را با طراحی‌های ارگونومیک و زیبا برای رده سنی‌های مختلف روانه بازار می‌کنند. همچنین این برندها علاوه‌بر تولید محصولات برای کودکان و دانش‌آموزان، ابزارآلات و لوازم تحریر تخصصی هنری را نیز مانند مداد رنگی‌های پلی‌کروم تولید می‌کنند. در ادامه به ویژگی‌های خاص این برندهای باکیفیت و معرفی محصولات آن‌ها می‌پردازیم.

استدلر؛ بزرگ‌ترین سازنده مداد چوبی در اروپا

برند آلمانی استدلر بزرگ‌ترین سازنده مدادچوبی و مدادهای نوکی در اروپا است. این برند انواع لوازم تحریر مانند دفتر، نوشت‌افزارها، لوازم هنری مانند آبرنگ و پاستل را تولید می‌کنند. برند استدلر لوازم تحریر ساده و تخصصی را برای قشر وسیعی از جامعه، از کودکان کوچک گرفته تا هنرمندان و شاغلان، تولید و روانه بازار کرده است. معروف‌ترین محصولات برند استدلر مدادها و مدادرنگی‌های متنوع آن هستند. مدادهای برند استدر با ساختار ارگونومیک، نوک تیز و مقاوم، بدنه سبک و کیفیت بالا از بهترین مدادهایی هستند که برای مصارف مختلفی مانند نوشتن، طراحی و نقاشی کشیدن استفاده می‌شوند.

یونی‌بال؛ بهترین تولیدکننده خودکارهای ژاپنی با مواد بازیافتی

خودکارها و روان‌نویس‌های برند یونی‌بال با ساختار ارگونومیک و جوهر روان یکی از محبوب‌ترین برندهای روان‌نویس هستند. همچنین برند یونی‌بال نوشت‌افزارهای دیگری مانند انواع ماژیک‌ها، غلط‌گیر و مدادهای چوبی تولید می‌کند. خودکارهای مارک یونی‌بال از مواد بازیافتی تشکیل شده است. همچنین به دلیل اینکه عنصر اصلی در تولید جوهر خودکارهای یونی‌بال آب است، جوهر آن برای افراد سمی نیست.

فابرکاستل؛ بهترین برند لوازم تحریر خارجی در زمینه تولید مدادرنگی

برند مشهور فابرکاستل باکیفیت لوازم تحریری مانند مدادشمعی، مدادرنگی، دفتر، پاک‌کن‌های ساده و خمیری، مداد، اتود، ماژیک، هایلایتر و تراش را تولید می‌کند. تمرکز برند فابرکاستل بر طراحی زیبا، کیفیت و دوام بالا، این برند شناخته‌شده را به بهترین لوازم تحریر جهان تبدیل کرده است. برند فابرکاستل علاوه‌بر تولید محصولات برای کودکان، دانش‌آموزان و دانشجویان، لوازم تحریر تخصصی برای هنرمندان را نیز روانه بازار می‌کند.

فابرکاستل؛ بهترین برند لوازم التحریر خارجی

باکیفیت‌ترین لوازم تحریر ایرانی و خارجی را از فروشگاه‌های معتبر بخرید

برندهای ایرانی مانند آپادانا، کنکو، پاپکو و آریا، ۴مورد از باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی لوازم تحریر هستند که محصولاتی مانند نوشت‌افزارها، خمیرهای بازی و لوازم رسم را تولید می‌کنند. همچنین بسیاری از افراد علاقه‌مند به خرید لوازم تحریر از برندهای خارجی معروف مانند استدلر، فابرکاستل و یونی‌بال هستند. برای خرید نوشت‌افزارها، دفترها، لوازم رسم، وسایل نقاشی و لوازم اداری باکیفیت بالا و قیمت مناسب عالی به فروشگاه‌های معتبر و آنلاینی مانند ایران تحریر مراجعه کنید. همچنین فروشگاه ایران تحریر توزیع‌کننده لوازم تحریر به‌صورت عمده بوده و با قیمتی مناسب، محصولات خود را به فروش می‌رساند.

کد خبر 766040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.