اصلاح و استانداردسازی سرعت‌گیرها در سطح منطقه ۲ اراک

مدیر منطقه ۲ شهرداری اراک گفت: سرعت‌کاه خیابان‌های شهید شیرودی و شریعتی با توزیع ۲۰ تن آسفالت اصلاح شد.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به استانداردسازی سرعت کاه‌های معابر سطح منطقه دو اراک، اظهار کرد: سرعت‌گیرها به مرور زمان نیاز به اصلاح و استانداردسازی دارند، همچنین طراحی و نصب سرعت‌گیر آسفالتی باید به دقت انجام شود، زیرا در صورت رعایت نکردن ضوابط استاندارد، این سرعت‌گیر می‌تواند به قسمت جلوبندی خودروها صدمه شدیدی را وارد کند.

وی افزود: در همین راستا سرعت‌کاه خیابان‌های شهید شیرودی و شریعتی با توزیع ۲۰ تن آسفالت اصلاح شد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اراک با اشاره به اهمیت جدول‌گذاری در معابر فرعی برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی تصریح کرد: ۵۰ متر جدول نهری عرضی در کوچه بعثت حدفاصل خیابان شریعتی و خیابان شهید شیرودی با هدف افزایش تسهیل عبور و مرور و هدایت صحیح آب‌های سطحی اجرا شد، همچنین جدول‌گذاری فرعی‌های اطراف این معبر نیز در دستور کار قرار دارد.

عسگری اضافه کرد: لکه‌گیری سنگ فرش پیاده رو خیابان شهید رجایی و نصب استاپر در پیاده‌روی ابتدای کوچه مسعودی، لکه‌گیری آسفالت پیاده‌روی کوچه گلشن یک خیابان ۱۲ متری فاطمیه و لکه‌گیری کوچه‌های امام‌زاده و عضد ۲ با توزیع ۲۰ تن آسفالت انجام شده است.

وی ادامه داد: دیوارکشی زمین خالی کوچه نخل خیابان جماران شریعتی پیرو رسیدگی به درخواست‌های مردمی مبنی بر ایجاد امنیت هم از دیگر اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه دو اراک در روزهای اخیر است.

کد خبر 766038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.