مشارکت بالای مردم در انتخابات، قوت جدید رئیس‌جمهور منتخب و نظام است

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه انتخاب اصلح از مهم‌ترین وظایف مردم است، گفت: افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری موجب ایجاد قوت جدید برای رئیس‌جمهور منتخب و نظام می‌شود.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری از مهم‌ترین انتخاب‌ها در جمهوری اسلامی است، زیرا سکان قوه مجریه (اصلی‌ترین قوه کشور) بر عهده فردی قرار می‌گیرد که به‌عنوان نفر دوم کشور شناخته می‌شود.

وی افزود: حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار پراهمیت و مهم است، زیرا مردم سرنوشت خود را برای چهار سال به‌عنوان امانت در اختیار یک نفر قرار می‌دهند و آن شخص می‌تواند برای بهبود وضعیت کشور اقداماتی انجام دهد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: با توجه به اختیاراتی که طبق قانون اساسی در اختیار رئیس‌جمهور قرار می‌گیرد، مردم با دقت کافی باید پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

قربانی گفت: افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری موجب ایجاد قوت جدید برای رئیس‌جمهور منتخب و نظام می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح از مهم‌ترین وظایف مردم است، ادامه داد: با اقداماتی که در سطح ملی و صداوسیما شده است، مردم راهنمایی خواهند شد، همچنین امیدواریم روز هشتم تیر سال جاری شاهد حضور پرشور و حداکثری مردم باشیم.

کد خبر 766037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.