جمهوری اسلامی ایران در حوزه مواد مخدر  امنیت جهان را تامین می‌کند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در حوزه مقابله با موادمخدر امنیت جهان را تامین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: جهان در موضوع مواد مخدر درگیر شده است و از این پس شرایط سخت‌تر خواهد شد.

وی افزود: وجود میلیون‌ها نفر مصرف‌کننده و آسیب‌دیده ناشی از موادمخدر نشان‌دهنده این است که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از این بلای خانمان‌سوز است.

سردار رادان با تاکید بر اینکه افتخار شهادت چهار هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در راه مبارزه با موادمخدر را داریم، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در خط مقدم مبارزه با موادمخدر است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز خون شهدا و جانفشانی سربازان راست قامت ما نبود کشورهای دنیا به خصوص کشورهای غربی درگیر در موادمخدر و بحران‌زده بودند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی عنوان کرد: امروز آثاری از کاهش کشت نمی‌بینیم و یکی از عاملان اصلی کاهش نداشتن کشت مخدر در کشور همسایه ناشی اثرات حضور دو دهه‌ای آمریکا در افغانستان بود و این حضور منجر به نابودی جوانان این کشور شد.

وی تاکید کرد: این قصه تکراری استکبار است که جز نابودی و تباهی در کشورها ایجاد نمی‌کند و تنها با تبلیغات و عملیات روانی سعی در تطهیر حضور خود دارند.

کد خبر 766024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.