پاسخگویی به مردم از اولویت‌های دستگاه قضایی است

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه پاسخگویی به مردم را از اولویت‌های دستگاه قضایی در استان دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی ظهر امروز _دوشنبه چهارم تیر _ در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه (اول تا هفتم تیر) اظهار کرد: به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی از سوی دستگاه قضائی در استان تدارک دیده شده که از جمله آن برپایی میز خدمت و دیدار با مردم است.

وی افزود: بر اساس تأکیدات ریاست قوه قضائیه و سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضائی، تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم را یکی از اولویت‌های اصلی خود قرار داده‌ایم.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به این منظور از سال گذشته برنامه‌های مختلفی را برای دیدارهای بدون واسطه با مردم اجرایی کرده‌ایم که از جمله آن می‌توان به حضور در مساجد محلات مختلف شهر است تا مردم بتوانند مشکلات خود را به شکل مستقیم با مسئولان قضائی استان در میان بگذارند.

کریمی تاکید کرد: در هفته قوه قضائیه که از یکم تیر آغاز شد، برپایی میزهای خدمت را در نمازهای جمعه داشته‌ایم و این جمعه میز خدمت دادستان و معاونان در مسجد شافعی اهل سنت شهر کرمانشاه برگزار شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این میز خدمت که نزدیک به دو ساعت زمان برد، مردم با مراجعه به مسئولان دادسرای استان به بیان مشکلات حقوقی و قضائی خود پرداختند و ما نیز دستورات لازم را برای حل بخشی از این مشکلات یا تسریع در رسیدگی به آن صادر کردیم.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا این دیدارها به بهترین شکل ممکن برگزار شود، برای مردم خروجی داشته باشد و بتواند به حل مشکلات آن‌ها کمک کند.

کد خبر 766022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.