جشن شروع تابستان در شهر سمنان همراه با تور گردشگری شهری

مدیر بافت تاریخی و امور گردشگری شهرداری سمنان از اجرای ویژه برنامه جشن شروع تابستان در شهر سمنان با عنوان «جِشنی شروعی تُوِستُنی سِمنی» به همراه تور گردشگری شهری خبر داد.

محمودرضا دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: ویژه برنامه جشن شروع تابستان در سمنان با عنوان «جِشنی شروعی تُوِستُنی سِمنی» تور گردشگری شهری با همراهی و همکاری لیدرهای مجرب در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه حضور عموم شهروندان در این جشن تور گردشگری شهری آزاد و رایگان است، افزود: ویژه برنامه جشن شروع تابستان در سمنان با عنوان «جِشنی شروعی تُوِستُنی سِمنی» طبق برنامه همه روزه با همراهی و همکاری لیدرهای مجرب با هدف آشنایی گروه‌های مختلف جامعه با جاذبه‌های گردشگری شهر، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و آشنایی با باغ راه‌های زیبای سمنان و محله‌های آن برگزار می‌شود.

مدیر بافت تاریخی و امور گردشگری شهرداری سمنان با تاکید بر اینکه این ویژه برنامه تا ششم تیر و همه روزه از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰ ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: آسیاب و استخرهای شهر، باغ‌راه‌ها، آب انبارها و حمام‌ها و یخچال‌ها، تکایای قدیمی و تاریخی، موزه‌ها و خانه‌های تاریخی از جمله مکان‌هایی است که در این تور گردشگری شهری مورد بازدید قرار می‌گیرد.

کد خبر 766007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.