اجرای بیش‌ از ۶۰ ویژه‌برنامه دهه ولایت در منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: فعالیت‌های این منطقه در دهه ولایت سال جاری با اجرای بیش از ۶۰ ویژه‌برنامه پیش‌بینی شده و در سطح محله‌های منطقه در حال اجرا است.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد: واقعه غدیر از مهم‌ترین وقایع تاریخ اسلام است و می‌توان گفت که حادثه‌ای تاریخی نیست که در کنار دیگر وقایع بدان نگریسته شود، بلکه یک تفکر است، نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوّت حکایت می‌کند و غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت است.

وی با اشاره به گرامیداشت دهه ولایت و امامت در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان افزود: با سیاست‌گذاری صورت گرفته از سال گذشته در راستای افزایش مشارکت‌های اجتماعی در برگزاری مراسم دینی و ملی، سال جاری نیز شاهد برپایی مراسم جشن در دهه ولایت در مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری، حوزه و پایگاه‌های بسیج، فرهنگسراها و دیگر نهادهای اجتماعی این منطقه با حضور گسترده گروه‌های مختلف اجتماعی بوده‌ایم.

اجرای بیش‌از ۶۰ ویژه برنامه دهه ولایت در منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: فعالیت‌های این منطقه در دهه ولایت سال جاری با اجرای بیش از ۶۰ ویژه‌برنامه پیش‌بینی و در سطح محله‌های منطقه در حال اجرا است.

نظری‌پور گفت: از جمله ویژه‌برنامه‌های مشارکتی معاونت فرهنگی می‌توان به عقد اخوت، اتوبوس شادی، جانِ نبی، جشن بزرگ «فقط به عشق علی» و درس‌هایی از نهج‌البلاغه اشاره کرد، همچنین این برنامه‌ها از روز عرفه آغاز شده است و تا پایان این دهه در جریان خواهد بود.

اجرای بیش‌از ۶۰ ویژه برنامه دهه ولایت در منطقه ۱۵ اصفهان

وی ادامه داد: ویژه‌برنامه‌هایی با مشارکت هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی مساجد تدارک دیده شده است که می‌توان به غدیر بهار هم‌عهدی، پیاده‌روی و کوه‌گشت خانوادگی، ویژه‌برنامه هم‌عهد و موکب‌های پذیرایی اشاره کرد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از ویژه‌برنامه‌های شاخص این منطقه نیز با عنوان پاتوق هم‌عهد در زمین ورزشی پارک کوثر با همکاری کانون فرهنگی و هنری حدیث و کانون فرهنگی مسجد جوادالائمه (ع)، کتابخانه ولایت و پردیس فرهنگی کوثر از دوم تا چهارم تیر سال جاری در حال برگزاری است و غرفه‌های کودک و خلاقیت، میز گفت‌وگو، بازی و سرگرمی، اجرای سرود و برپایی غرفه خوشنویسی را شامل می‌شود.

اجرای بیش‌از ۶۰ ویژه برنامه دهه ولایت در منطقه ۱۵ اصفهان

نظری‌پور گفت: جشن بزرگی با عنوان «به عشقِ علی» امشب _دوشنبه چهارم تیر_ مصادف با شب عید سعید غدیر در پارک بزرگ خوراسگان تدارک دیده شده است و در بخش‌های متنوع و شاد از ساعت ۲۰:۰۰ آغاز خواهد شد، در این راستا از تمام شهروندان دعوت می‌کنیم با حضور پر رنگ خود در این برنامه شرکت کنند.

کد خبر 765991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.