افزایش ۷ شعبه اخذ رای در آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: با افزایش هفت شعبه اخذ رای، تعداد شعبات انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در این شهرستان به ۹۰عدد رسید.

علی‌اکبر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی هیئت اجرایی شهرستان آران و بیدگل، ۱۴ جلسه با حضور اقشار مختلفی که به‌نوعی مرتبط با انتخابات هستند برگزار شد و نقاط ضعف و قوت برگزاری انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طی نتیجه‌گیری که با حضور عوامل اجرایی و دیگر مسئولان مربوطه به دست آمد، کاهش تراکم ترافیک و تسهیلگری در امر انتخابات در شعبات اخذ رأی این منطقه، هفت شعبه به تعداد شعبات اضافه شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۹۰ شعبه در این شهرستان آماده اخذ رأی است که ۷۴ شعبه در بخش مرکزی و ۱۶ شعبه در بخش کویرات بنا شده است و از این تعداد ۱۰ شعبه روستایی و هفت شعبه سیار برای رفاه حال شهروندان و سهولت دسترسی مردم وجود دارد.

رضایی اضافه کرد: ۱۴۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی در آران و بیدگل برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری آمادگی کامل دارند تا بار دیگر حماسه‌ساز شوند و انتخاباتی سالم را در کل منطقه و شهر و روستا برگزار کنند.

وی اضافه کرد: مردم شهیدپرور شهرستان آران و بیدگل کارنامه درخشانی از حضور حداکثری در انتخابات داشتند و با مشارکت ۶۰ درصدی حضور پرشور و حماسه بزرگی را در پای صندوق‌های رأی رقم زدند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به حضور پرشور و شعور مردم این شهرستان در همه صحنه‌های انقلاب گفت: بنده به‌عنوان خادم این مردم شریف از مردم دعوت می‌کنم تا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند تا طبق ادوار گذشته حماسه‌ساز شوند و راه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی را با حضور حداکثری خود تکمیل کنند.

کد خبر 765980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.