بخش خصوصی موفقیت‌های جدید برای کشور خلق می‌کند

استاندار تهران گفت: بخش خصوصی با هدف‌گذاری درست موفقیت‌های جدیدی را برای کشور خلق می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا فخاری ظهر امروز_ یکشنبه سوم تیر_ در حاشیه آئین افتتاح کارخانه تولید پروفیل فولادی در شهرستان ری اظهار کرد: در آستانه عید غدیر خم و چهلمین روز از شهادت ریاست محترم جمهور شهید، بر ما وظیفه بود به واسطه قدردانی از زحمات بخش خصوصی که دارای وجهه ملی هستند شرکت کنیم.

وی افزود: کارخانه‌ای که امروز در آئین افتتاح آن حضور یافتیم در جنوب شهر تهران قرار دارد و کار تولید پروفیل با تکنولوژی روز و برتر دنیا را انجام می‌دهد.

استاندار تهران با بیان اینکه این سرمایه گذاری هم در جهت امیدآفرینی در حوزه تولید و هم برای تداوم کار ارزش افزوده در سطح استان و کشور مؤثر و مناسب است، گفت: با این افتتاح، تولید ظرفیت‌های جدید برای جذب نیروی کار متخصص و همچنین انتقال تکنولوژی فراهم می‌شود.

فخاری عنوان کرد: برآورد همه این مجموعه نشان دهنده این است که بخش خصوصی ایران با اعتماد و اعتقاد درست راجع به هدف گذاری‌هایی که در جهت توسعه زیرساخت‌های کشور دارد می‌تواند موفقیت‌های جدیدی را خلق و با حمایت، پشتیبانی و کمک عناصر دولت، سطح، میزان و عمق این توسعه را وسعت بخشیده و فضای لازم را برای یک ایران جدید، پر رونق و توأم با پیشرفت و توسعه ایجاد کند.

کد خبر 765853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.