برای پاکیزگی معابر منطقه ۱۰ اصفهان سالانه ۷۲ میلیارد تومان هزینه می‌شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: سالانه ۷۲ میلیارد تومان برای نظافت و رفت و روب معابر این منطقه هزینه می‌شود و تلاش می‌کنیم با خدمت جهادی بهترین کیفیت ارائه خدمات را به شهروندان داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در جلسه شهروندان مشارکت جو منطقه ۱۰ اصفهان اظهار کرد: سال گذشته بودجه این منطقه بالغ بر ۶۸۰ میلیارد تومان بود که حدود ۱۱۴ درصد آن وصول و پروژه‌های عمرانی خوبی از جمله میدان عروج به مساحت بیش از ۱۰ هزار مترمربع، احداث خیابان‌های شهید رئیسی، خیابان گرکان، خیابان کوشش و دیگر پروژه‌های بزرگ خدماتی در این منطقه اجرا شد.

وی افزود: در سال جاری بودجه منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به رقم هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید که امیدواریم با تحقق بودجه نسبت به ارائه خدمات در قالب اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی اقدام کنیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث زیرگذر حصه در راستای محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت محلات در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، تصریح کرد: منطقه ۱۰ با اجرای پروژه‌های هدفمند در مسیر بهبود شرایط زندگی شهروندان گام برداشته است.

صیرفی‌نژاد گفت: در سال جاری تکمیل احداث خیابان و پارک گرکان انجام می‌شود؛ البته هفته گذشته آسفالت خیابان گرکان انجام شد و بلافاصله پیمانکار احداث پارک مشغول فعالیت شد.

وی با بیان اینکه ماهانه ۶ میلیارد تومان هزینه پیمانکار حمل زباله و رفت و روب معابر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان است، اظهار کرد: سالانه ۷۲ میلیارد تومان برای نظافت و رفت و روب معابر این منطقه هزینه می‌شود که اگر این رقم را تقسیم بر ۲۲۰ هزار نفر جمعیت منطقه ۱۰ کنیم، می‌توان گفت که شهرداری منطقه ۱۰ سالانه ۳۷۰ هزار تومان برای هر شهروند ساکن در این منطقه فقط در انجام امور نظافت هزینه می‌کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با خدمت جهادی بهترین کیفیت ارائه خدمات را به شهروندان داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، در جلسه شهروندان مشارکت جو منطقه ۱۰ اصفهان، عباس حاج‌رسولی‌ها و مصطفی نباتی‌نژاد از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نیز حضور داشتند.

کد خبر 765852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    خیابان های اصفهان همیشه تمیزه دست شهردار و مسئولینش درد نکنه خسته نیاشید