آشنایی مردم کاشان در جشنواره «شهر شاد شهروند شاد» با حقوق شهروندی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: خانواده‌های کاشانی با حضور در جشنواره آموزش شهروندی «شهر شاد شهروند شاد» با حقوق شهروندی و تکالیف خود آشنا شدند.

محمد علی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان اظهار کرد: در راستای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی مردم کاشان در جشنواره «شهر شاد شهروند شاد» با حقوق شهروندی خود آشنا شدند.

وی افزود: خانواده‌های کاشانی با حضور در جشنواره آموزش شهروندی «شهر شاد شهروند شاد» که در پارک بزرگ شهر در حال اجرا می‌باشد، ضمن گذراندن اوقاتی مفرح و نشاط آفرین با حقوق شهروندی و تکالیف خود آشنا شدند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: با تدارک این جشنواره به صورت جشن‌های شبانه با موضوعات مختلف تلاش می‌شود تا گامی در جهت توجه به مباحث و فرهنگ شهروندی برداشته شود.

فرجی افزود: چهارمین شب این جشنواره که با استقبال باشکوه مردم و با اجرای حسین جعفری‌راد انجام شد به موضوع حقوق اجتماعی و تکالیف شهروندی اختصاص داشت تا مردم نسبت به تکالیف خود آگاه شوند.

وی تصریح کرد: اجرای نمایش طنز با محوریت حقوق اجتماعی با هنرمندی گروه شاخه نبات به سرپرستی مرتضی جهانی، موسیقی توسط ایمان باقی و برگزاری مسابقه از سوی محسن بلوری از برنامه‌های چهارمین شب جشنواره «شهر شاد شهروند شاد» بود.

به گزارش ایمنا؛ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان تا پنج‌شنبه ۷ تیر ماه هر شب از ساعت ۲۱:۳٠ میزبان خانواده‌ها در این برنامه نشاط آفرین در پارک بزرگ شهر است.

کد خبر 765838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.