لزوم آمادگی اصفهان برای میزبانی از جام‌ باشگاه‌های فوتسال آسیا

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: در صورتی که میزبانی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به اصفهان برسد، سالن‌های فوتسال اصفهان باید شرایط برگزاری این سری مسابقات را داشته باشند، از جمله این سالن‌ها پیروزی، نقش‌جهان و مخابرات است.

محمدحسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اعلام آمادگی باشگاه گیتی‌پسند برای میزبانی از رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار کرد: نامه‌ای به استاندار و پس از آن به وزیر ورزش ارسال کردیم که استان اصفهان آمادگی میزبانی در جام باشگاه‌های آسیا را دارد، اکنون نامه خدمت رئیس فدراسیون فوتبال ایران و نایب‌رئیس AFC است.

وی افزود: نامه از طرف فدراسیون فوتبال ارسال شده، اما تصمیم‌گیری قطعی تاکنون انجام نگرفته است.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند تاکید کرد: آخرین سالی که این مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برگزار شد، سال ۱۳۹۸ بود و دو سال به علت شیوع ویروس کرونا برگزار نشد. پس از آن امارات اعلام آمادگی کرد ولی بازهم جام باشگاه‌های آسیا برگزار نشد، اما زمانی که این مسابقات در آسیا برگزار نمی‌شد، در اروپا برگزار می‌شد. تاکنون علت اصلی برگزار نشدن این سری مسابقات در آسیا مشخص نیست و نمایندگان تیم‌های قدرتمند آسیایی جویای دلیل هستند.

وی در ادامه افزود: در صورتی که میزبانی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به اصفهان برسد، سالن‌های فوتسال اصفهان باید شرایط برگزاری این سری مسابقات را داشته باشند، از جمله این سالن‌ها پیروزی، نقش‌جهان و مخابرات است. نمایندگان AFC باید بازرسی‌های لازم را انجام دهند و تصمیم بگیرند در کدام‌یک از این سالن‌ها مسابقات انجام شود.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند در رابطه با رشته هندبال گفت: گیتی‌پسند در رشته هندبال توانست فصل گذشته مقام سوم لیگ برتر را کسب کند و برای فصل آتی نیز مذاکراتی برای قراردادهای جدید انجام شده است.

عراقی‌زاده در رابطه با تیم‌داری باشگاه گیتی‌پسند در رشته والیبال تصریح کرد: تیم والیبال گیتی‌پسند تنها نماینده اصفهان است که در لیگ برتر حضور دارد و با هزینه کم توانست چهارم لیگ‌برتر شود.

کد خبر 765768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.