اجرای ۶۲۲۰ تن آسفالت در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت، آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین به میزان ۶۲۲۰ تن طی هفته گذشته در مناطق پانزده‌گانه اجرا شده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه‌های آسفالت در مناطق مختلف شهرداری اصفهان اظهار کرد: عملیات اجرایی روکش آسفالت و آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین به میزان ۶۲۲۰ تن طی هفته گذشته در مناطق پانزده‌گانه کلان‌شهر اصفهان اجرا شده است.

وی با اشاره به ۲۴۰۷ تن آسفالت اجرا شده در محدوده منطقه یک شهرداری این کلان‌شهر افزود: این حجم شامل روکش آسفالت و اجرای آسفالت در پروژه احداث مسیر اتوبوس تندرو (BRT) و آسفالت‌تراشی و روکش خیابان آیت‌الله کاشانی می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به استفاده از ۳۲۳۳ تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۴ تاکید کرد: این میزان برای عملیات اجرای آسفالت بیندر در محوطه نمایشگاه بین‌المللی شهر و روکش آسفالت در پروژه تعریض کمربندی شرق کیلومتر ۷۷ استفاده شده است.

اجرای ۶۲۲۰ تن آسفالت در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان

رحمتی گفت: در منطقه ۶ شهرداری این کلان‌شهر در قالب عملیات آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت در خیابان آزادگان، ۳۷۸ تن آسفالت استفاده شده است.

وی ادامه داد: در محدوده شهرداری منطقه ۱۳، حجم ۲۰۲ تنی برای عملیات روکش آسفالت و اجرای آسفالت در معابر فرعی کوی ولی‌عصر (عج) استفاده شده است.

کد خبر 765766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.