اتصال ۲۴۷ روستا به شبکه اطلاعات و فیبر نوری/تعیین تکلیف اراضی علی‌آباد کلنگان پس از ۵۰ سال

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۲۴۷ روستا به شبکه اطلاعات و فیبر نوری متصل شد و این یک اقدام بی‌نظیر بود، همچنین تا تابستان سال آینده تمام شهرها و روستاهای استان به شبکه اطلاعات و فیبر نوری متصل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهران زینلیان امروز _یکشنبه سوم تیر_ در نشست با جمعی از گروه‌های استان اصفهان با موضوع تبیین بعضی اقدامات و خدمات راهبردی رئیس‌جمهور شهید در استان ضمن عرض تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم، ایجاد یک تراز مدیریت انقلابی و جهادی بود.

وی با بیان اینکه نتیجه جلسات مختلفی که برگزار می‌شد، نگاه حفظ کیفی مصوبات و افزایش سطح کمی بود، افزود: نسبت به مدیریت دوره قبل شاهد افزایش ۶۰ درصدی تشکیل جلسات در استان هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد: در طول این زمان، بعضی از مشکلاتی که اصفهان سال‌ها با آن درگیر بود، رفع شد و به‌طور مثال می‌توان به تعیین تکلیف اراضی علی‌آباد کلنگان پس از ۵۰ سال اشاره کرد.

زینلیان گفت: تعیین تکلیف اراضی میلاد شاهین شهر پس از ۱۵ سال، تعیین تکلیف اراضی گلبافت شاهین شهر پس از ۴۰ سال و تعیین تکلیف اراضی ۱۳۰ هکتاری شهرک شهید کشوری از دیگر موارد بود که پس از سال‌های بسیاری با همراهی شهید رئیسی رسیدگی شد.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه عمران شهری در این استان ادامه داد: رشد سه برابری واگذاری ماشین‌آلات به شهرداری‌های استان، افزایش پنج برابری اعتبارات ارزش افزوده شهرداری‌های استان و توزیع ۶۰ هزار تن قیر یارانه‌ای به شهرداری‌ها از جمله اقدامات دولت سیزدهم در حوزه عمران شهری بود، همچنین ۳۳ شهرداری این استان ارتقا پیدا کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در دوره سیزدهم دولت شاهد بهره‌مندی ۵۰ روستای این استان از آب آشامیدنی پایدار هستیم، همچنین بهسازی و روکش آسفالت ۷۳۰ کیلومتر راه روستایی در استان از دیگر اقدامات در حوزه توسعه روستا است.

زینلیان گفت: ۲۴۷ روستا به شبکه اطلاعات و فیبر نوری متصل شد و این یک اقدام بی‌نظیر بود، همچنین تا تابستان سال آینده تمام شهرها و روستاهای استان به شبکه اطلاعات و فیبر نوری متصل خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه محیط زیست افزود: برای نخستین‌بار طرح جامع مبارزه با آلاینده‌ها مصوب شد و میزان آلاینده‌ها بسیار کاهش یافت، همچنین ۲۲۰۰ مگاوات انرژی خورشیدی در اصفهان اجرایی شد و برای نخستین‌بار در تاریخ کشور، در این کلان‌شهر توانستیم مدیریت پسماند پزشکی را اجرایی کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد: خروج بیش از ۶۵ واحد ریخته‌گری آلاینده از شعاع ۵۰ کیلومتری این استان از دیگر اقدامات در حوزه محیط زیست است.

زینلیان گفت: در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی شاهد رشد ۳۳۰ درصدی صنعت گردشگری در این استان بودیم، همچنین در دولت سیزدهم، هشت کاروانسرا این استان به ثبت جهانی رسید.

کد خبر 765722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.