مهارت‌آموزی بیش از ۳ هزار نفر از کارکنان وظیفه در استان اردبیل

رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل از مهارت‌آموزی بیش از سه هزار نفر از کارکنان وظیفه استان در این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کمال شهبازی در دومین جلسه کارگروه مهارت‌آموزی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری بحث مهارت‌آموزی جایگاه ویژه‌ای در طرح آموزشی سربازان وظیفه دارد و خدمت سربازی فرصت خوبی برای مسئولیت‌پذیری جوانان و مهارت‌آموزی آن‌ها برای ورود به بازار اشتغال است.

رئیس مرکز تحقیقات استان اردبیل هدف از این دوره‌ها را ایجاد اشتغال دانست و افزود: هدف از برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی برای کارکنان وظیفه، این است که برای آن‌ها شغل ایجاد کنیم.

کمال شهبازی اظهار کرد: سازمان تات در هم‌افزایی و همکاری با طرح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه در حال همکاری با مجموعه نیروهای مسلح است و در این راستا در دو سال گذشته بیش از سه هزار نفر از سربازان وظیفه در سطح استان در حوزه کشاورزی در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت و مدارک مرتبط را اخذ کرده‌اند.

وی افزود: آموزش‌ها باید معطوف به بازار کار شود، در این راستا نیازهای بازار مورد سنجش قرار دارد تا مشاغلی که مورد نیاز است و ارزش افزود خواهد داشت، وارد دوره‌های مهارت‌آموزی شوند.

کد خبر 765690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.