۲ حادثه رانندگی در جاده‌های کرمانشاه ۱۱ کشته و زخمی برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: وقوع ۲ حادثه تصادف در استان، باعث مرگ دو نفر و مصدوم شدن ۹ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی صبح امروز _یکشنبه سوم تیر_ در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه رانندگی شب گذشته در محور حمیل به پل‌دختر، اظهار کرد: ساعت ۲۲:۱۸ دقیقه شب گذشته در محور حمیل به پل‌دختر روستای شاهبداغ، دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و خاور با هم تصادف کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه حمیل جمعیت هلال‌احمر شهرستان اسلام‌آباد غرب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این حادثه که یک فوتی و چهار مصدوم داشت پس از ارزیابی صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی برای مصدومان، دو مصدوم توسط آمبولانس جمعیت هلال‌احمر و دو مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به مرکز نزدیک‌ترین مرکز درمانی (بیمارستان امام خمینی (ره)) منتقل شدند.

محمدی تصریح کرد: در حادثه دیگر ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه روز گذشته، در محور قصرشیرین به سرپل ذهاب روستای سیدایاز دو دستگاه خودروی پراید و کوییک با هم تصادف کردند که تیم عملیاتی پایگاه هلال‌احمر شهرستان قصرشیرین به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه یک فوتی و پنج زخمی برجای گذاشت، اضافه کرد: پس از ارزیابی صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی برای مصدومان، دو مصدوم توسط آمبولانس جمعیت هلال‌احمر و سه مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) قصرشیرین منتقل شدند.

کد خبر 765608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.