کشف بیش از ۲۵۳ کیلوگرم مواد افیونی در مرزهای میانی سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۲۵۳ کیلوگرم مواد افیونی از نوع مرفین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی استان، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی زاهدان مستقر در یگان‌های مرزی تابعه با ایمانی راسخ و چشمانی بیدار، همواره به عنوان یک مانع مستحکم در برابر متجاوزان، اشرار و قاچاقچیان، موجب ثبات امنیت و آرامش در مرزهای جنوب شرق کشور هستند.

وی افزود: در این راستا شب گذشته مرزداران مرزبانی استان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله مواد مخدر به صورت کوله باری به داخل کشور مطلع شدند که بلافاصله با اجرای کمین‌های هدفمند، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را در کنترل خود در آوردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مرزداران سرانجام پس از ساعتی کمین، قاچاقچیان را مشاهده و به منظور جلوگیری از ورود این محموله به داخل کشورمان سریع وارد عمل شدند.

سردار شجاعی تصریح کرد: مرزداران پس از رویارویی با سوداگران مرگ و بی‌توجهی آنها به فرمان ایست، با رعایت قانون بکارگیری سلاح و با واکنش سریع و موضع‌گیری مناسب و درگیری مسلحانه، قاچاقچیان که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مأموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

وی گفت: در این عملیات مسلحانه مأموران موفق شدند، مقدار ۲۵۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین، یک دستگاه دوربین چشمی و یک دستگاه ارتباطی بی‌سیم را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امروز مرزنشینان بیش از گذشته همراه و همسو با نیروهای مرزبانی هستند و سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان باید بدانند، مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیر قانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

کد خبر 765535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.