بهره‌برداری از ۵۲۱ سایت مخابراتی طی سال اخیر در مازندران

مدیرعامل مخابرات مازندران گفت: در دو سال گذشته با بهره‌برداری از ۵۲۱ سایت مخابراتی پوشش استان به بیش از ۹۸ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی نوروزی عصر امروز _شنبه دوم تیر _ در آئین افتتاح پروژه‌های مخابراتی شهرستان ساری با شعار رزمایش شهید جمهور و شهدای راه خدمت با بیان اینکه طی سه سال اخیر به اندازه بیش از ۱۰ سال در مخابرات مازندران کار شده است، اظهار کرد: در دو سال گذشته با بهره‌برداری از ۵۲۱ سایت مخابراتی پوشش استان به بیش از ۹۸ درصد رسید.

وی افزود: اقدامات مؤثری در جهت پوشش روستاها به فیبر نوری انجام شده که یکی از مهمترین آنها اجرای ۳۱۵ کیلومتر فیبرنوری در استان مازندران در سال‌جاری در قالب طرح نهضت جهادی مخابرات ایران (نجما) است.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این آئین افتتاح پروژه‌های مخابراتی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت عنوان کرد: در این رزمایش ۹ پروژه در حوزه مخابرات در ۱۲۹ نقطه شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه کارهای بسیار بزرگی داخل سرویس در حوزه زیرساخت مخابرات مازندران انجام شده که خود انقلابی در زمینه توسعه شبکه‌های مخابراتی محسوب می‌شود، افزود: در رزمایش تخصصی «شهدای خدمت» که از ۲۶ خرداد ماه شروع شد، ۲۶۰ دستگاه اجرایی شرکت کردند و تاکنون ۱۷۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱,۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه مازندران با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری رزمایش شهدای خدمت جهاد و امیدآفرینی است، گفت: مردم باید بدانند که در دولت سیزدهم چه خدماتی ارائه شده است.

کد خبر 765503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.