تعیین تکلیف ۱۵ پلاک تا میدان سپاه در پروژه فاز پنجم عمار یاسر

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم از تملک ۴۰۰ پلاک در پروژه فاز ۵ عمار یاسر در محور خیابان معلم تا خیابان شهیدان فاطمی خبر داد و گفت: ۲۲ پلاک تا میدان سپاه باقی مانده که هفت پلاک تعیین تکلیف شده است و ۱۵ پلاک دیگر در برنامه‌ریزی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مهرداد توکلی‌مقدم ظهر امروز _شنبه دوم تیر_ در آئین افتتاح ۱۹۸ پروژه شهری که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد در جمع با خبرنگاران در خصوص تملک‌های پروژه فاز ۵ عمار یاسر در محدوده میدان معلم تا خیابان شهیدان فاطمی اظهار کرد: به نتیجه رساندن این پروژه کار بسیار سختی بود و چندین سال با تنش‌هایی که مواجه بود طول کشید.

وی همکاری ساکنان این منطقه را در موفقیت برای تملک پروژه مؤثر دانست و افزود: از مجموع تملک‌های مورد نیاز برای این پروژه ۵۰ ساله، تعداد ۴۰۰ پلاک باقی بود که با دستور جناب شهردار از سال ۱۳۹۸ تملک این ۴۰۰ پلاک آغاز شد و در پایان سال ۱۴۰۲ با هزینه‌ای تقریباً ۵۰۰ میلیارد تومانی تملک‌های این پروژه انجام شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم ادامه داد: تملک‌های انجام شده از خیابان معلم تا خیابان شهیدان فاطمی بود که ادامه آن از خیابان شهیدان فاطمی تا میدان سپاه ۲۲ پلاک باقی مانده است.

توکلی‌مقدم اضافه کرد: از این تعداد هفت پلاک تعیین تکلیف شده و قراردادشان آماده است و برای باقی پلاک‌ها نیز با همکاری تلاش می‌شود تا این روند ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: برای تملک باقی مانده بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیارد تومان بودجه مورد نیاز است تا بتوان از بلوار معلم تا میدان سپاه به صورت یک خط روان مسیری را برای همشهریان افتتاح کرد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: در خصوص بدنه خیابان فاز پنجم عمار یاسر و بلوار جعفر طیار، پیش بینی‌ها انجام شده و این پروژه در چند مسیر در حال بررسی است.

توکلی‌مقدم تصریح کرد: امید است تا از طریق سرمایه‌گذار و برنامه‌ریزی و به دلیل شرایط مهم این خیابان اقداماتی انجام شود و این مسیر که محل اتصال منطقه ۷ و منطقه یک شهری است به خوبی پیش برود و در اسرع وقت به نتیجه برسد.

کد خبر 765461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.