بهره‌برداری از ۲ طرح توسعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: طرح توسعه بلوک زایمان و بخش تخصصی اطفال بیمارستان بهار شاهرود در شرق استان سمنان هم‌زمان با افتتاح ۶۷۸ طرح‌ حوزه سلامت سراسر کشور با حضور ویدئوکنفرانسی سرپرست ریاست‌جمهوری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، ایاد بهادری‌منفرد اظهار کرد: به مناسبت سالروز ولادت امام هادی (ع) و هم‌زمان با آئین بهره‌برداری از ۶۷۸ طرح حوزه سلامت در سراسر کشور، طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور ویدئوکنفرانسی سرپرست ریاست‌جمهوری افتتاح شد.

وی افزود: توسعه بلوک زایمان بیمارستان بهار با زیربنای ۱۶۲۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه شش بلوک زایمانی به مجموعه این بیمارستان اضافه شده است، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این بلوک‌ها ۵۶ تخت، سه اتاق عمل و تخت‌های بستری فعال شدند.

بهادری‌منفرد با اشاره به اجرای طرح توسعه بخش تخصصی و فوق‌تخصصی اطفال بیمارستان بهار شاهرود، خاطرنشان کرد: این مجموعه با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ۴۴ تخت ویژه اطفال به این بخش اضافه شده است، تصریح کرد: برای افتتاح این دو طرح در مجموع یکهزار میلیارد ریال هزینه و ۱۰۰ تخت به تجهیزات بیمارستان بهار افزوده شد.

کد خبر 765395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.