طرح بازآفرینی شهری ۲ محله‌ قم به مراحل اجرایی رسید

مدیرکل طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم با اشاره به تصویب طرح بازآفرینی محله زاد و فهیمی قم گفت: پروژه‌های تعریف شده این طرح به مراحل اجرایی رسیده است.

علیرضا بافرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: یکی از طرح‌های حوزه بازآفرینی شهری ادامه طراحی فاز یک و دو محله سوم خرداد و فهیمی است.

وی با اشاره به تصویب طرح بازآفرینی این محلات در سال ۱۳۹۹ در کمیسیون ماده پنج استان، افزود: این طرح‌های بازآفرینی برای اجرایی شدن به ریز پروژه‌هایی نیاز دارد که در اداره کل طرح‌های توسعه شهری پیگیری می‌شود.

مدیرکل طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه در این بخش سه مرکز محله برای طراحی پیش‌بینی شد، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق این طرح‌های بازآفرینی ساختمان فرهنگی نیز پیش‌بینی شد.

بافرانی با اشاره به اینکه این سه مرکز محله و ساختمان فرهنگی در کمیته تصویب طرح‌ها و شورای تصویب طرح‌های شهرداری قم مصوب شده است، اضافه کرد: پس از تصویب شورای اسلامی شهر قم این پروژه برای اجرا به شهرداری منطقه ابلاغ می‌شود.

کد خبر 765362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    0 0
    باسلام وادب واحترام . برای اینکه حقوق مادرم را چه تاریخی واریز میکنند و معوقه فروردین ماه مادرم را چه تاریخی واریز میکنند به شماره 1420تامین اجتماعی زنگ زدم .غیر از اینکه با من خصمانه صحبت میکنند و عجله در قطع تلفن دارند و درست پاسخگو نیستند.وحرفهایشان نقص میشود.به ناحق من را شماره ام را در لیست سیاه گذاشتن .تو را به خدا پیگیری کنید شماره ام که به ناحق در لیست سیاه و بلاک گذاشتن 09140277945.شایان ذکر است این رفتار کارشناسان که با من میکنند .خیلی بچه گانه است .از مقام شما خواستارم . جهت ارتقای نام تامین اجتماعی با این افراد که خدمت تامین اجتماعی را زیر سوال میبرند برخورد کنید و شماره من را با شاهد دانستن خدا از بلاک دراورید
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    قم شهری که بر خیابان باشی تا هفت طبقه مجوز ساخت داری چند متر آنطرف تر داخل کوچه هشت متری فقط دو طبقه کجاست ؟باجک
  • سربازوطن IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    چراشهرداری قم میدان ارتش راساماندهی نمیکنه.میدانی که به راحتی میشه فقط بایک روگذرازسمت بلوارامین به غدیر.وحذف چراغ راهنمای میدان صددرصدبارترافیک میدان رابرطرف بکنه
  • کریمی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    خواهش میکنم شهرداری قم برای نابود کردن موش های شهر چاره ای بیاندیشد، من درشهرهای دیگه چنین مشکلی رو اصلا ندیدم، در پیاده رو که میری موش ها اندازه فیل شدن از جلوی پات رد میشن وآدم وحشت زده میشه انقدر تعدادشون زیاده که آسفالت خیابان رو کلا سوراخ سوراخ کردن و کندن