افتتاح ۶۲ هزار میلیارد ریال پروژه در شهر قم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه ۶۲ هزار میلیارد ریال پروژه در شهر قم افتتاح می‌شود گفت: پروژه فاز پنجم عمار یاسر از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

حسن طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به افتتاح ۱۹۸ پروژه شهری در سال جاری، اظهار کرد: این پروژه در عرصه‌های مختلف ترافیکی، سیما و منظر شهری، امنیت شهری و فرهنگ، ایمنی و مدیریت بحران و نشاط شهروندی برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری قم امسال نیز سال پرباری از نظر پروژه‌های شهری دارد، افزود: ۶۲ هزار میلیارد ریال پروژه امسال در چند گام در اختیار مردم قم قرار می‌گیرد که روز شنبه شاهد اجرای سومین گام این افتتاحیه‌ها هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه فاز پنجم عمار یاسر یکی از پروژه‌های بسیار مهم گام سوم محسوب می‌شود که ابتدای سال جاری در اختیار مردم قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این طرح شامل بلوار جعفر طیار و ادامه تونل غدیر می‌شود که خیابان معلم را به خیابان شهیدان فاطمی و پس از آن به میدان سپاه متصل می‌کند.

طلایی با اشاره به هزینه ۲۲۰۰ میلیارد تومانی این پروژه اضافه کرد: اجرای سریع فاز دوم پروژه و اتصال محور به خیابان رسالت و پس از آن میدان سپاه، توسط شورای اسلامی شهر قم به صورت منظم پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: این ساختمان که با نام شهید زین‌الدین مزین شده است، بستر خوبی برای تکریم شهروندان و ارتباط مستقیم و بی واسطه با آن‌ها است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اجرای سه مرحله افتتاح پروژه در ایام دهه ولایت گفت: در سال جاری پروژه‌های بسیاری مهمی در حیطه‌های مختلف مأموریت‌های مدیریت شهری افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

کد خبر 765360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.