اصلاح و بازسازی ۳۱۴ کیلومتر از شبکه‌های آب چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از اصلاح و بازسازی ۳۱۴ کیلومتر از شبکه‌های آب در دولت سیزدهم با بیش از دو میلیارد تومان خبر داد.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال وبختیاری با اشاره به تشریح عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان در دولت سیزدهم اظهار کرد: این شرکت در سال گذشته ۱۳۶ کیلومتر، در سال، ۱۴۰۱ ۱۲۸ کیلومتر و در سال اول دولت سیزدهم ۵۰ کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب آشامیدنی را اصلاح و بازسازی کرد.

وی افزود: در راستای افزایش کمی و کیفی آب شرب، پاسخگویی به درخواست‌های مکرر مردمی و جلوگیری از هدر رفت آب، شرکت آبفا نسبت به انجام این مهم با حمایت‌های دولت شهید رئیسی اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان در این بازه زمانی بیان کرد: دولت سیزدهم با هدایت‌های شهید رئیسی در اقدامات جهادی در همه زمینه‌ها به خصوص در جهت ایجاد زیرساخت‌ها کمک کرد.

کریمی ادامه داد: اجرای شبکه و خط فاضلاب به طول ۱۲۱ کیلومتر، حفر ۳۸ حلقه چاه، تجهیز چاه ۱۸ حلقه، اجرای خطوط انتقال آب ۱۱۰ کیلومتر، توسعه شبکه توزیع آب ۱۱۲ کیلومتر و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شرب ۳۱۴ کیلومتر ازجمله اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه این شرکت در شهرها و روستاهای سراسر استان این خدمات را به مردم ارائه کرده است، گفت: ۲۶۵۳۱ فقره انشعاب آب و ۱۷۹۵۱ فقره انشعاب فاضلاب نیز در طول سه سال خدمت دولت سیزدهم به متقاضیان واگذار شده است.

کریمی اعتبار هزینه شده برای انجام این کارها را بیش از دو هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 765336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.