زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری مهیاست

 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه کرد که روش و منش رئیس‌جمهور شهید را در برنامه‌های خود دنبال کنند و گفت: معتقدم که زمینه مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات مهیاست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی زلفی‌گل شهید آیت‌الله رئیسی را یک پهلوان سیاسی دانست و اظهار کرد: نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تلاش کنند تا یک پهلوان سیاسی باشند و برای انتخاب، سلایق مختلف سیاسی در نامزدها وجود دارد.

وی افزود: هر گزینه‌ای را که مردم برگزیند، همه باید به آن انتخاب احترام بگذارند و فقط باید تلاش کرد تا مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح داشته باشیم که هر دو می‌تواند همسو باشد.

زلفی‌گل فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری را وظیفه و تکلیف برای دانشگاه‌ها دانست و گفت انتظار می‌رود که مسئولان دانشگاه از هیچ نامزدی حمایت خاص نداشته باشند و عدالت و قانون زیر پا گذاشته نشود.

کد خبر 765331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدهادی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    0 0
    سلام، مهمترین شاخص یک رئیس جمهور مردمی، مقابله با تبعیض و عدالت محوری است. یکی از مطالبات مردمی مخصوصا برای قشر کارمندان دولت، مساله مقابله با تبعیض و برقراری عدالت اداری است. بطوریکه به عنوان مثال به دلیل تعطیل بودن کارمندان تهرانی و عدم تعطیلی کارمندان شهرستانی در پنجشنبه ها؛ کارمندان شهرستانی سالانه از 53 روز تعطیلات (53 هفته در سال) محروم هستند. در مناظره ها و برنامه های نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید دلیل این تبعیض و چگونگی حل این مشکل توضیح داده شود. اگر برای مساله ای به این سادگی راه حلی نداشته باشند چطور مشکلات بنیادی و راهبردی کشور را حل خواهند کرد؟