ترغیب سرمایه‌گذاران به مشارکت در اولویت شورای شهر اصفهان است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای ششم شهر اصفهان با فراهم ساختن و تسهیل‌گری شرایط، سعی دارد از ظرفیت‌های مدیریت شهری به نفع حل مسائل شهر و رفع مشکلات شهروندان استفاده کند.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اینکه مدیریت شهری اصفهان فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری پهن کرده است، اظهار کرد: معتقدیم که اصفهان فرصت جهانی و جهانی از فرصت است و مدعی هستیم که باید تسهیلات لازم برای زمینه‌سازی فرصت‌ها و ایجاد شرایط مناسب برای مشارکت سرمایه‌گذارانی که دل در گرو توسعه و خدمت به مردم اصفهان دارند، فراهم کرد.

وی افزود: با اعطای بسته‌های تشویقی و تخفیفی که شورای اسلامی شهر مصوب کرده، موانع بسیاری از پیش پای سرمایه‌گذاران برداشته شده و در واقع آنچه را در بضاعت شهر است، هزینه کرده‌ایم تا با تلاش افرادی که در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی خدمت می‌کنند، شاهد اتفاقات خوب در حوزه آبادانی، ساخت‌وساز و دیگر حوزه‌های شهری اصفهان باشیم.

وی با تاکید بر اهتمام شورای اسلامی شهر در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها تصریح کرد: امیدوارم مدیران اجرایی نیز در مقام عمل و در بخش اجرا موارد مصوب را به شایستگی عملیاتی کنند.

نادرالاصلی تصریح کرد: درباره قانون‌گذاری و تصویب لوایح مربوطه تلاش شد تا کم و کاستی وجود نداشته باشد و اگر هم هنوز کمبودی احساس می‌شود آمادگی داریم تا جوانب آن را بررسی کنیم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: بعضی مشکلات و معذوریت‌ها فرا سازمانی، مانند موارد مطرح در کمیسیون ماده ۵ همچون عرض معبر، تراکم جمعیتی، بافت تاریخی و فرسوده و محدودیت‌های ارتفاعی وجود دارند که باید با توجه به اقتضائات محلی و منطقه‌ای در کمسیون مورد بررسی قرار گیرند.

وی افزود: بسیار خوب است توجه خاصی در امکان سنجی برای تعدیل بعضی محدودیت‌ها با هدف تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران به مشارکت در توسعه شهر به‌طور خاص در موضوع تراکم انجام شود.

کد خبر 765312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.