آمار طلاق توافقی در البرز کاهش یافته است

رئیس دادگستری استان البرز از کاهش ۲۱ درصدی طلاق توافقی در این استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین فاضلی هریکندی ظهر امروز _جمعه یکم تیر_ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج، با اشاره به کاهش ۲۱ درصدی آمار طلاق توافقی در استان، اظهار کرد: این کاهش درنتیجه انجام مشاوره‌های پیش از طلاق بوده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: در سال گذشته سه هزار و ۴۷۱ زوج از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شده و ۱۲ هزار و ۲۲۳ زوج از خدمات مشاوره‌ای استفاده کردند.

فاضلی هیرکندی گفت: همچنین در سال گذشته ۱۸ محکوم به قصاص نفس صلح و سازش شده و با تلاش اولیای دم رضایت برای آنان گرفته شد که این آمار در مقایسه با سال ماقبل آن افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی یادآور شد: با توجه به در پیش بودن انتخابات نیز بر اساس قوانین هرنوع نشر اکاذیب توسط نامزدها، هواداران و رسانه‌ها غیر قانونی است.

رئیس دادگستری استان البرز اضافه کرد: براین اساس داستان شعبه‌هایی در دادسرا و دادگاه‌های حوزه قضائی تشکیل شده تا تبلیغات انتخاباتی در مسیر صحیح آن پیش رود.

فاضلی هریکندی، در ادامه به رسیدگی به درخواست یک هزار و ۶۳۲ نفر در این استان در ملاقات‌های مردمی، میزهای خدمت، مصلی‌ها و مساجد در سال گذشته اشاره کرد.

وی افزود: این رسیدگی در مقایسه با سال ماقبل ۱۰ درصد رشد داشته است.

رئیس دادگستری استان البرز از حل مشکل ۱۹۰ واحد تولیدی در سال گذشته برای حمایت از بخش تولید نیز خبر داد که یکی از مشکلات آن‌ها صدور اسناد برای این واحدها بود که حل و فصل شد.

کد خبر 765183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.