بلاتکلیفی ادامه‌دار در صدر جدول

در چارچوب هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران تیم‌های فولاد هرمزگان، چادرملو اردکان، وحدت مهریز، مقاومت گلساپوش و آداک نوشهر به حریفان خود غلبه کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران دیروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ با برگزاری پنج دیدار در شهرهای هرمزگان، اصفهان، یزد، بوشهر و نوشهر پیگیری شد که تیم‌های فولاد هرمزگان، چادرملو اردکان، وحدت مهریز، مقاومت گلساپوش و آداک نوشهر مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

فولاد هرمزگان – شاهین خزر رودسر

در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی فولاد هرمزگان میزبان شاهین خزر رودسر در ورزشگاه غدیر بندرعباس بود؛ تیم فولاد هرمزگان موفق شد در این دیدار حساس با اختلاف مقابل شاهین خزر رودسر به پیروزی برسد تا با یک رده ارتقا، با ۱۵ امتیاز در رده دوم جدول بایستد.

دکتر تأمین اصفهان - چادرملو اردکان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هفتم دکتر تأمین اصفهان میزبان چادرملو اردکان در ورزشگاه تختی تیران بود؛ در تقابل حساس و نزدیک میان تیم چادرملوی صدرنشین با دکتر تأمین، شاگردان مجید هاشمی عملکرد خوبی را ارائه دادند و در نهایت در ضربات پنالتی با یک اختلاف مغلوب چادرملو شد، چادرملو با پیروزی در ضربات پنالتی با ۱۴ امتیاز در رده سوم جدول ایستاد.

وحدت مهریز یزد - شهرداری بندرعباس

در دیگر دیدار این هفته شهرداری بندرعباس میهمان وحدت مهریز یزد در ورزشگاه شهید محصل مهریز بود؛ در جدال نزدیک و مهم دو تیم وحدت مهریز یزد و شهرداری بندرعباس، وحدت مهریز موفق شد با اختلاف یک گل پیروز میدان شود.

پارس جنوبی بوشهر - مقاومت گلساپوش یزد

در دیگر دیدار این هفته پارس جنوبی بوشهر میزبان مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر بود؛ جدال میان دو تیم پارس جنوبی بوشهر و مقاومت گلساپوش یزد با پیروزی گلساپوش با اختلاف یک گل رقم خورد، مقاومت گلساپوش با پیروزی در این دیدار ۱۸ امتیازه شد و در صدر جدول ایستاد.

آداک نوشهر - پاس جوان گناوه

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی آداک نوشهر میزبان پاس جوان گناوه در ورزشگاه پیمان حسینی نوشهر بود؛ دیدار جذاب و پر گل دو تیم آداک نوشهر و پاس جوان گناوه با پیروزی مقتدرانه آداک نوشهر به پایان رسید.

نتایج دیدارهای هفته هفتم

  • فولاد هرمزگان ۷ – شاهین خزر رودسر ۲
  • دکتر تأمین اصفهان (۹)۴ - چادرملو اردکان (۱۰)۴
  • وحدت مهریز یزد ۵ - شهرداری بندرعباس ۴
  • پارس جنوبی بوشهر ۲ - مقاومت گلساپوش یزد ۳
  • آداک نوشهر ۹ - پاس جوان گناوه ۳
کد خبر 765157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.