صدر جدول در اختیار کمدی‌ها/ رقابت تنگاتنگ «مست عشق» با «تمساح خونی»

در چهارمین هفته خرداد فیلم‌های سینمایی «تگزاس ۳» با فروش بیش از ۲۲ میلیارد تومان، «خجالت نکش ۲» با فروش بیش از ۱۰ میلیارد تومان، «مست عشق» و «تمساح خونی» با فروش بیش از ۲ میلیارد تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا چهارم فروش میلیاردی این هفته بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چهارمین هفته خردادفیلم‌های سینمایی «تگزاس ۳» با فروش بیش از ۲۲ میلیارد تومان، «خجالت نکش ۲» با فروش بیش از ۱۰ میلیارد تومان، «مست عشق» با فروش بیش از ۲ میلیارد تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۲ میلیارد تومان، «سال گربه» با فروش بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و «عطرآلود» با فروش بیش از ۸۷۰ میلیون تومان به ترتیب رتبه‌های اول تا ششم فروش میلیاردی این هفته بودند.

فیلم‌های «بی‌بدن» با فروش بیش از ۵۳۵ میلیون تومان، «آبی روشن» با فروش بیش از ۳۲۰ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۲۷۷ میلیون تومان در رتبه‌های هفتم تا نهم جدول فروش هفته گذشته جای گرفتند.

از بیست‌وپنجم تا سی‌ویکم خرداد ۱۴۰۳، سینماها با فروش ۴۲۶,۸۲۰,۸۷۵,۰۰۰ ریالی با ۱۵,۶۷۹ سانس میزبان ۷۶۵,۹۳۵ مخاطب فعالیت کردند که در ادامه مروری بر آمار فروش سینما در هفته‌ای که پشت گذاشتیم، خواهیم داشت:

نام فیلم تعداد بلیت فروخته شده (هفته قبل) تعداد بلیت فروخته شده تعداد سانس (هفته قبل) تعداد سانس میزان فروش (هفته قبل) میزان فروش (ریال)
تگزاس ۳ ۴۳۸,۳۳۴ ۴۰۹,۴۲۱ ۵,۷۱۵ ۵,۶۶۰ ۲۱۹,۷۱۹,۳۷۰,۰۰۰ ۲۲۸,۴۶۱,۱۳۰,۰۰۰
خجالت نکش ۲ ۱۳۱,۲۱۱ ۱۸۱,۶۴۵ ۳,۰۳۳ ۳,۶۰۱ ۶۷,۳۶۴,۲۶۵,۰۰۰ ۱۰۱,۱۶۹,۵۹۵,۰۰۰

مست عشق

۵۳,۱۱۸ ۴۸,۸۰۷ ۱,۹۴۸ ۱,۷۱۸ ۲۸,۱۲۷,۸۴۵,۰۰۰ ۲۸,۹۱۲,۶۷۵,۰۰۰
تمساح خونی ۳۷,۷۹۶ ۴۱,۳۸۱ ۱,۲۷۳ ۱,۲۲۱ ۲۰,۱۹۳,۹۷۵,۰۰۰ ۲۵,۰۴۹,۷۷۵,۰۰۰
سال گربه ۳۰,۶۸۱ ۳۱,۹۸۶ ۱,۲۲۷ ۱,۱۸۴ ۱۵,۵۱۰,۰۹۵,۰۰۰ ۱۷,۹۲۰,۸۲۵,۰۰۰
عطرآلود ۱۹,۱۰۹ ۱۹,۵۷۸ ۸۳۸ ۶۵۸ ۹,۲۰۸,۵۵۰,۰۰۰ ۸,۷۹۳,۰۵۰,۰۰۰
بی بدن ۱۰,۵۷۸ ۸,۷۰۸ ۵۸۲ ۴۴۷ ۵,۶۳۴,۸۶۰,۰۰۰ ۵,۳۵۴,۳۵۰,۰۰۰
آبی روشن ۷۱۹ ۵,۱۳۶ ۷۳ ۳۸۰ ۵۳۳,۷۵۰,۰۰۰ ۳,۲۱۱,۹۵۰,۰۰۰

آسمان غرب

۱۰,۵۳۷ ۷,۳۶۵ ۱۹۹ ۱۴۸ ۳,۸۰۰,۸۲۵,۰۰۰ ۲,۷۷۰,۵۵۰,۰۰۰
کد خبر 765146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.